در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز

تركاشوند: ورزشگاه نقش‌جهان تا پایان دولت دهم تكمیل می‌شود

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۸۶۸
تركاشوند: ورزشگاه نقش‌جهان تا پایان دولت دهم تكمیل می‌شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: تمام تلاشمان را خواهیم كرد تا ورزشگاه نقش جهان كه یك پروژه ملی و از طرح‌های مهرماندگار نیز می‌باشد،در موعد مقرر افتتاح شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تركاشوند سه شنبه 19 دی ماه با حضور در استان اصفهان، در پایان بازدید از روند پیشرفت ورزشگاه نقش جهان گفت: طبق دستور رییس جمهور محترم جناب آقای دكتر احمدی نژاد و پیگیری‌های وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دكتر عباسی در خصوص آماده سازی ورزشگاه نقش جهان، هر هفته بازدید از پروژه، برگزاری جلسه با مسئولان استانی و دریافت گزارش عملكرد از مشاور و پیمانكار این ورزشگاه را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی ضمن تشكر از ذاكر اصفهانی استاندار محترم اصفهان ادامه داد: تمام تلاشمان را خواهیم كرد تا ورزشگاه نقش جهان كه یك پروژه ملی و از طرح‌های مهرماندگار نیز می‌باشد، سر موقع افتتاح شود. امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز، این ورزشگاه را که دغدغه همه مسئولان است، تا پایان دولت دهم تكمیل نماییم.

گفتنی است در پایان این بازدید، جلسه‌ای با حضور آقایان جمالی‌نژاد معاون عمرانی استاندار، جواهری مدیركل ورزش و جوانان استان و عبدی معاون فنی و مهندسی شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی در محل پروژه برگزار و مقرر شد پیمانكار، با افزایش نیروهای اجرایی، ورزشگاه مذكور را در موعد مقرر تكمیل نموده و به بهره‌برداری رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز