در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

مشخص شدن وضعیت کریمی تا فردا/ مهدوی‌کیا به ۳ هفته استراحت نیاز دارد

۱۳۹۱/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۳۷۱
مشخص شدن وضعیت کریمی تا فردا/ مهدوی‌کیا به ۳ هفته استراحت نیاز دارد
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیت مهدی مهدوی‌کیا به گونه‌ای است که از نظر علمی و آنچه که در کتاب‌های پزشکی آمده، حداقل به سه هفته استراحت نیاز دارد.

مصدومیت مهدی مهدوی کیا و علی کریمی دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس سبب شده تا نگرانی‌هایی در مورد رسیدن آن‌ها به دربی هفته آینده برابر استقلال مطرح شود و کادر فنی و هواداران امیدوار هستند تا کاپیتان های اول و دوم سرخپوشان تا روز 6 بهمن به بهبودی کامل دست پیدا کنند.

وجیه الله چشمه سری پزشک پرسپولیس درباره این موضوع به خبرنگار ورزشی برنا گفت: مهدوی کیا قبل از بازی با صبای قم از ناحیه لیگامنت مچ پا دچار پارگی شده بود، اما روند بهبود او تاکنون خوب بوده است. تورم پای او کنترل شده و راه رفتنش هم بهتر شده است.

وی ادامه داد: مصدومیت مهدوی کیا به گونه‌ای است که از نظر علمی و آنچه که در کتاب‌های پزشکی آمده، حداقل به سه هفته استراحت نیاز دارد تا بتواند وضعیت مناسبی پیدا کند. با بانداژها و کرم‌های مخصوص سعی کرده‌ایم تا میزان مصدومیت مهدی کاهش یابد و برنامه‌های ویژه‌ای را برای او در نظر گرفته‌ایم.

پزشک پرسپولیس تصریح کرد: این که مهدوی کیا بتواند با شرایط خاصی در بازی با استقلال حضور پیدا کند، معلوم نیست و سلامتی بازیکنان مهم‌تر از حضورشان در مسابقات فوتبال خواهد و نباید در این زمینه ریسک کرد. با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مهدوی کیا بتواند هرچه زودتر به میادین بازگردد.

چشمه سری در مورد مصدومیت کریمی هم اظهار داشت: کریمی در جریان بازی با صبا از ناحیه ACL یا همان لیگامنت داخلی زانو دچار آسیب دیدگی و التهاب شده بود. از همان موقع سعی کردیم تا شرایط او را تحت کنترل داشته باشیم، اما نظر قطعی که او به دربی می‌رسد یا نه فردا مشخص خواهد شد. روند بهبودی کریمی خوب بوده است و تلاش می‌کنیم تا او را به دیدار با استقلال برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز