میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با برنا

قلعه‌نویی حق دارد با بازیکنش برخورد کند/ کارشناسان داوری هم پنالتی استقلال را تایید کردند

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۵۳۴۲
قلعه‌نویی حق دارد با بازیکنش برخورد کند/ کارشناسان داوری هم پنالتی استقلال را تایید کردند
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با این که صبایی‌ها نسبت به اعلام خطای پنالتی معترض بودند اما در صحبت‌هایی که با دو کارشناس داوری داشتیم، آنها ضربه پنالتی را تایید کردند.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره تساوی استقلال تهران مقابل صبای قم اظهار داشت: دو تیم در این دیدار به دنبال این بودند تا به پیروزی برسند و حداکثر امتیازات را کسب کنند اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتیجه تساوی یک-یک برای استقلال و صبا به ثبت رسید.

وی ادامه داد: با این که نفراتی همانند فرزاد حاتمی، فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور و ایمان موسوی را در اختیار نداشتیم اما در مجموع خوب بازی کردیم و حتی در ایجاد موقعیت گل و به‎دست آوردن ضربات کرنر هم موفق ظاهر شدیم.

سرپرست استقلال عنوان داشت: بعد از بازی سختی که در قطر با الریان داشتیم، تمام تلاش خود را کردیم تا بازیکنان بتوانند از نطر ذهنی و بدنی مهیای دیدار با صبا شوند. در 10 دقیقه انتهای بازی با صبا فشار حملات خود را بیشتر کردیم و توانستیم با ضربه پنالتی برهانی یک امتیاز بگیریم و قبل از دیدار با تراکتورسازی تبریز در صدر جدول باقی بمانیم.

ماجدی افزود: با این که صبایی‌ها نسبت به اعلام خطای پنالتی معترض بودند اما در صحبت ‌هایی که با دو کارشناس داوری داشتیم، آن‌ها نیز عقیده داشتند که خطا روی بازیکن استقلال پنالتی بود و داور هم به درستی آن را اعلام کرد تا حقی از تیم ضایع نشود. از امروز فقط به دیدار بعدی خود برابر تراکتورسازی فکر می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا بهترین نتیجه را از این مسابقه کسب کنیم.

سرپرست استقلال در مورد این که گفته می‌شود امیر قلعه نویی در رختکن با میثم بائو درگیری لفظی پیدا کرد، نیز تصریح کرد: درگیری خاصی در کار نبود و بالاخره سرمربی تیم حق دارد که با بازیکنش برخورد کند و اگر بائو نتوانست خواسته‌های مربیان را پیاده کند، باید در این زمینه توجیه می‌شد.

ماجدی درباره این که ایمان موسوی به دلیل نیمکت نشینی حاضر نشده در کلینیک باشگاه حضور پیدا کند، هم اذعان داشت: متاسفانه این اتفاق رخ داده و قرار شد که با موسوی صحبت کنم و دلیل این کارش را از او جویا شوم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه نیز خاطر نشان کرد: مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا قبل از عید این مسایل را برطرف کند و با توجه به شرایطی که در مسابقات داریم، صلاح است که برای حفظ آرامش دیگر درباره مشکلات مالی صحبت نکنیم.

ماجدی در مورد اعتراض استقلال به انجام دیدار با سپاهان در 9 فروردین سال آینده در جام حذفی نیز عنوان کرد: مسئولان باشگاه صحبت های خود را با اعضای فدراسیون انجام داده بودند و فعلا این تاریخ به ما اعلام شده است. البته هنوز امیدوار هستم تا زمان بازی تغییر کند و از این بابت متضرر نشویم.

همچنین سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان گفت: با کفاشیان صحبت های خود را انجام داده‌ایم و به جمع بندی خوبی رسیده‌ایم و سعی می‌کنیم تا هرچه زودتر سرمربی تیم جوانان را مشخص کنیم.

نظر شما