جلسه اضطراری برای حل اختلافات

فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی و نكونام را آشتی می‌دهد

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۵۹۹۲
فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نویی و نكونام را آشتی می‌دهد
همه چیز از بازی با الریان شروع شد؛روزی كه بعد از دست رفتن برد استقلال در نخستین بازی لیگ قهرمانان قلعه نویی در رختكن از خجالت باتجربه های تیمش درآمد و از آنها انتقاد کرد.
سرویس ورزشی برنا 

همه چیز از بازی با الریان شروع شد؛ روزی كه بعد از دست رفتن برد استقلال در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا، قلعه نویی در رختكن حسابی از خجالت باتجربه های تیمش درآمد و از آنها انتقاد كرد.

عجیب اینكه در میان ستاره های باتجربه استقلال، بیشتر چهره ای كه مورد حملات قلعه نویی قرار گرفت، جواد نكونام بود. هافبك ملی پوش آبی ها كه سرمربی استقلال اعتقاد داشت كه بعد از جلو افتادن در دقایق پایانی بازی را مدیریت نكرده و به اصطلاح برای او در نیاورده است.

قلعه نویی كه حسابی شاكی بود، حتی تجربه بین المللی و حضور نكونام در لالیگا را هم به سخره گرفت و همین نوع برخورد به شدت نكونام را دلخور كرد.

او هرگز انتظار نداشت تا سرمربی آبی ها پیش چشم سایر بازیكنان اینگونه پیش چشم بقیه او را ضایع كند.

عجیب اینكه قلعه نویی دامنه انتقاداتش را به كنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی كشاند اما بدون اینكه نامی از نكونام ببرد، تاكید كرد كه این تساوی نتیجه بی مبالاتی باتجربه های تیمش بوده است.

رفتار تند قلعه نویی با نكونام سبب شد تا او دلخور و دمغ در تمام هفته منتهی به بازی با تراكتور در تمرینات حاضر شود. رابطه سرد او با قلعه نویی در همین تمرینات كاملا مشخص بود؛ رابطه ای كه البته در جریان بازی حساس هفته بیست و نهم با تراكتور خود را نشان داد.

قلعه نویی در حساسترین بازی فصل در تصمیمی عجیب نكونام را روی نیمكت نشاند و به جای از جی لوید ساموئل در پست هافبك دفاعی استفاده كرد؛ تصمیمی كه البته حیرت همگان را به همراه داشت و نشان می داد كه رابطه سرمربی و ستاره تا چه اندازه به تیرگی گراییده است.

نكونام البته بعد از مصدومیت حیدری و تعویض اجباری او به زمین رفت و گل برتری تیمش را زد و شادی گل معنادارش رو به نیمكت استقلال اوضاع را تیره تر كرد. آنچه سبب شده تا سرمربی و ستاره عملا از هم دورتر شوند.

اظهارنظر مشكوك نكونام در گفتگوهای اخیرش با این مضمون كه «ای كاش در اوساسونا می ماندم» نشان دهنده آن است كه كاپیتان تیم ملی تا چه اندازه از شرایط فعلی اش در استقلال ناراضی است و بی اعتنایی های سرمربی استقلال در روزهای اخیر آن را بیشتر و بیشتر كرده.

در همین رابطه خبر می رسد كه علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال قصد دارد تا در یك جلسه اضطراری و محرمانه در اردوی استقلال برای بازی با العین این مشكل بزرگ و اختلاف نظر سرمربی و ستاره تیمش را با كدخدامنشی حل كند.

فتح الله زاده كه این روزها زیر فشار قرار دارد، به خوبی می داند كه اختلاف نظر این دو كه حالا رسانه ای و عیان شده، تا چه اندازه می تواند به تیمش راه حاشیه برده و در این روزهای حساس به تیمش ضربه بزند. ضربه ای عمیق و كاری كه حتی می تواند به قیمت از دست رفتن قهرمانی لیگ منجر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز