نادر فریادشیران در گفت‌وگو با برنا:

مسئولان دورود مدیون هواداران گهر هستند/ شرافتمندانه از لیگ‌برتر خداحافظی می‌کنیم

۱۳۹۲/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۰۱۰
مسئولان دورود مدیون هواداران گهر هستند/ شرافتمندانه از لیگ‌برتر خداحافظی می‌کنیم
مربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: درست است که سقوط کرده‌ایم، اما بازیکنان تیم در سه بازی باقیمانده شرافتمندانه بازی خواهند کرد.

نادر فریادشیران مربی تیم فوتبال گهر دورود درباره سقوط این تیم از لیگ برتر به خبرنگار ورزشی برنا گفت: من به عنوان عضوی از تیم گهر از مردم و هواداران خوب دورود عذرخواهی می کنم که چنین اتفاقی افتاد اما آنها بدانند که بیشترین نقش را دراین ناکامی مسوولان استان داشته اند که نخواستند از تیم حمایت کنند و گهر را تنها گذاشتند.

وی ادامه داد: زمانی که با محمد مایلی کهن به گهر آمدیم، می دانستیم با این شرایط و امکانات نمی توان کاری کرد، اما امیدوار بودیم که مسئولان استان از تیم شهر خود حمایت کنند ولی این اتفاق رخ نداد و حتی مدیرکل لرستان هم اعلام کرده بود یک ریال هم به تیم کمک نمی کند و متاسفانه همین طور هم شد. مسئولان استان مدیون هواداران پاک و بی آلایش گهر هستند و باید پاسخگو باشند. مشکلات ما به قدری بود که حتی روز مسابقه آب برای خوردن نداشتیم اما همه این مسائل را به جان خریدیم.

مربی گهر تصریح کرد: مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هم باید قبل از شروع رقابت ها امکانات گهر را بررسی می کردند و سپس تصمیم می گرفتند که با این شرایط در لیگ حضور پیدا کند یا نه. وقتی تیمی یک نیم فصل به اسم میزبان باشد اما باید در خانه حریفان به میدان برود چه توقعی می توان از آن داشت. در کنار آن مشکلات عدیده مالی سبب شد تا نتوانیم بازیکنانی همانند علیرضا نیکبخت واحدی و علیرضا محمد را حفظ کنیم.

فریاد شیران اظهار داشت: خدا پدر هدایتی را بیامرزد که 2.5 میلیارد از جیب خود برای گهر هزینه کرد تا بتوانیم مسابقات خود را برگزار کنیم؛ وگرنه اصلا تیمی به نام گهر در لیگ وجود خارجی نداشت. به عنوان نمونه تیم فجرسپاسی شیراز 5 میلیارد هزینه کرده است و مدیرعامل این تیم می تواند این مسائل را بازگو کند. تیم های استقلال و پرسپولیس که قیمت بازیکنان این تیم بالای 10 میلیارد است جای خود دارند و ما در قیاس با تیمی که هزینه کمتری داشته، 2.5 میلیارد تفاوت داشته ایم.

وی درباره دیدار با استقلال نیز خاطرنشان کرد: دیدار با استقلال نمونه بارز تقابل تیم های فقیر و غنی بود. در این بازی کمبود بازیکن داشتیم و این در شرایطی بود که استقلال در هر پست بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و از این لحاظ تکمیل است. با این حال بازیکنان ما با تمام توان خود بازی کردند و از آنها تشکر می کنیم.

فریادشیران در انتها گفت: درست است که سقوط کرده ایم اما بازیکنان با شرافت کار کردند و در واقع در سه بازی باقی مانده هم با تمام مشکلات و کمبود بازیکنی که داریم به میدان می رویم تا لیگ را به پایان برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز