چراغ سبز هامبورگی‌ها به مهدوی‌کیا

خداحافظی موشک به تعویق افتاد

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۳۷۲
خداحافظی موشک به تعویق افتاد
خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا که قرار بود طی مراسمی و قبل از دیدار پرسپولیس و سپاهان برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس از انعقاد قرارداد این باشگاه با صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران برای برگزاری دیدار خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا خبر داد و بر رعایت مسائل اخلاقی و بازی جوانمردانه در فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور تأکید کرد.

حسین مالکی گفت: براساس مذاکرات انجام شده، قرارداد برگزاری دیدار خداحافظی باشکوه و به‌یادماندنی مهدی مهدوی‌کیا با بازی پرسپولیس و هامبورگ بین باشگاه پرسپولیس و صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران به امضا رسید. خوشبختانه این قرارداد نهایی شده و ما امیدواریم که یک بازی خداحافظی در شأن این اسطوره اخلاق فوتبال کشور برگزار شود.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: توافقات لازم بین پرسپولیس و صندوق حمایت انجام شده و قرارداد همکاری برای برگزاری این بازی منعقد گردیده و ما امیدواریم که باشگاه پرسپولیس بتواند از مهدی مهدوی‌کیا که همواره مسائل اخلاقی را در میادین فوتبال رعایت کرده، با برگزاری بازی پرسپولیس و هامبورگ به‌خوبی تجلیل و قدردانی نماید. ما معتقدیم پنج دقیقه بازی نمایشی قبل از شروع بازی رسمی پرسپولیس و سپاهان در شأن مهدی مهدوی‌کیا نیست و باید یک بازی خداحافظی باشکوه برای وی برگزار شود.

مالکی درباره بازی پرسپولیس و سپاهان و مسائل مطرح‌شده طی روزهای اخیر گفت: تأکید می‌کنیم و امیدواریم که این بازی به دور از هرگونه حاشیه‌ای و با رعایت اصول بازی جوانمردانه و مسائل اخلاقی برگزار شود و اعضای دو تیم و تماشاگران حاضر در استادیوم توجه ویژه‌ای به مسائل اخلاقی داشته باشند.

هواداران پرسپولیس که در فصل جاری با حمایت‌های همه‌جانبه خود عامل اوج‌گیری دوباره تیم و صعود به فینال جام حذفی شده‌اند، قطعاً بهترین حمایت را از تیم خود خواهند داشت. درباره مسائل مطرح‌شده در روزهای اخیر باید بگویم، ذهنیت‌های به‌وجودآمده در جای خود قابل بررسی است، اما مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس قطعاً قصد نداشته هیچ اتهامی را به باشگاه سپاهان وارد کند. بین مدیران ارشد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان ارتباط خوبی برقرار است و این دو باشگاه همواره رعایت مسائل اخلاقی را مد نظر داشتند و باید مراقب باشیم؛ چراکه افرادی ممکن است بخواهند با برخی اقدامات، روابط خوب دو باشگاه را خدشه‌دار کنند.

نظر شما