بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با برنا:

ملی‌پوشان در کره‌ هم فعل خواستن را صرف کنند/ نکونام یک لیدر واقعی است

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۸۹۷
ملی‌پوشان در کره‌ هم فعل خواستن را صرف کنند/ نکونام یک لیدر واقعی است
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر می‌خواهیم به‌طور مستقیم به جام‌جهانی صعود کنیم، باید بهترین نتیجه را در کره جنوبی بگیریم.

بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی ایران مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی به خبرنگار ورزشی برنا گفت: دیدار با لبنان نسبت به بازی‌های گذشته برای کشورمان متفاوت‌تر بود و بازیکنان توانستند عملکرد بهتری ارائه بدهند. حضور خوب تماشاگران هم مزید بر علت شده بود تا شرایط برای لبنان حذف‌شده پیچیده‌تر شود و آن‌ها نتوانند برابر بازیکنان ایران مقاومت کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی اگر می‌توانست زودتر به گل برسد، کارمان راحت‌تر می‌شد؛ اما همان دو گلی که در دقایق پایانی نیمه نخست وارد دروازه لبنان کردیم، باعث شد تا استرس ملی‌پوشان کمتر شود و راحت‌تر به بازی ادامه بدهند. شکست ازبکستان هم در سئول به سود ما تمام شد و امیدوارم قطر در بازی آخر برابر این تیم در تاشکند جوانمردانه بازی کند تا حرف و حدیثی در این باره به وجود نیاید.

ذوالفقارنسب درباره عملکرد جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد که جزو نفرات شاخص تیم ملی برابر لبنان بودند، نیز اظهار داشت: نکونام واقعاً بازیکن بزرگی است و در این زمینه هیچ شک و تردیدی وجود ندارد. بازی خوب او در میانه میدان و این که یک لیدر به تمام معنا برای تیم ملی به شمار می‌آید، خیلی اتفاق خوبی است. قوچان‌نژاد هم نشان داده بازیکن باانگیزه‌ای است و خیلی خوب خودش را در فضا قرار می‌دهد و به نظرم می‌تواند باز هم به تیم ملی کمک کند.

وی در انتها گفت: تیم ملی هفته آینده در دیداری سخت و دشوار میهمان کره جنوبی خواهد بود و اگر می‌خواهیم مستقیم به جام جهانی صعود کنیم، باید بهترین نتیجه را بگیریم. همدلی رمز موفقیت تیم ملی است و بازیکنان می‌توانند به‌خوبی فعل خواستن را صرف کنند. ایران همیشه نشان داده در زمین کره خوب بازی می‌کند و ملی‌پوشان باید یک بار دیگر شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند.

نظر شما