بعد از توافق با رویانیان

باقری: در کنار دایی و پرسپولیس خواهم بود

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۱۰۷
باقری: در کنار دایی و پرسپولیس خواهم بود
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به مشخص شدن شرح وظایف و انتظارات باشگاه، از امروز در کنار دایی و پرسپولیس خواهم بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کریم باقری افزود: پس از جلسه با آقای رویانیان و با هماهنگی علی دایی، از امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک و انتظارات مدیریت و سرمربی تیم را برآورده کنم.

وی ادامه داد: علت تأخیر برای حضور در کنار پرسپولیس این بود که می‌خواستم شرایط کاری، شرح وظایف خودم و انتظارات و دیدگاه‌های باشگاه و سرمربی تیم را بدانم و زمانی شروع به کار کنم که این مسائل روشن باشد و وضعیتم حالت رسمی پیدا کند تا بتوانم کامل در خدمت تیم باشم. حالا پس از جلسه‌ای که با مدیریت باشگاه داشتم و با هماهنگی علی دایی، این مسائل روشن شده است.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: حالا که می‌دانم چه وظایفی دارم، تمام تلاش خودم را برای انجام هرچه بهتر آن‌ها انجام می‌دهم تا جواب اعتماد باشگاه‌، علی دایی و هواداران را بدهم.

باقری خاطرنشان کرد: فصل پیش وضعیت کاری من کاملاً روشن نبود؛ اما امسال قرار است به‌طور کامل در کنار تیم باشم. این موارد در جلسه مشخص شد و من هم بر این اساس برنامه‌ریزی می‌کنم تا آنچه در توان دارم را هرچه بیشتر در اختیار مجموعه قرار بدهم. امیدوارم بتوانم کمک خوبی برای تیم و دایی باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز