از پیوستن به نایمخن خوشحالم

جهانبخش: می خواهم یک قدم رو به جلو در زندگی حرفه‌ای‌ام بردارم

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۶۱۱۱
جهانبخش: می خواهم یک قدم رو به جلو در زندگی حرفه‌ای‌ام بردارم
علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی و 20 ساله تیم داماش در نخستین اظهارنظرش پس از حضور در لیگ هلند، از پیوستن به تیم نایمخن ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جهانبخش که نخستین بازی تاریخ فوتبال ایران است که در لیگ هلند به میدان خواهد رفت، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه نایمخن اظهار داشت: خوشحالم که در هلند هستم. اینجا شهری آرام و زیبا است. علاوه بر این قابل مقایسه با ایران نیست، چرا که ایران 75 میلیون جمعیت دارد. بنابراین هر کجا که می روید، شلوغ است. همین مساله جابجایی شدن را مشکل می کند. خودم به شخصه مکان های آرام را دوست دارم.

او که صحبت کردن به زبان انگلیس برایش دشوار است و به کمک مترجم به سوالات پاسخ می دهد، در ادامه گفت: سخت است که نتوانید انگلیسی را درک کنید. در مدرسه البته کمی با این زبان آشنا شدم. بنابراین تمرکزم را بر روی یادگیری این زبان با استفاده از یک معلم خصوصی می گذارم و پس از آن به دنبال یادگیری زبان هلندی خواهم رفت.

حرکت از ایران به هلندی البته حرکت بزرگی است، اما باعث می شود جهانبخش از خانواده دور شود. او در این باره عنوان کرد: از زمانی که 15 ساله شدم، دیگر مدت طولانی در خانه نبودم و اوقاتم را در باشگاه سپری می کردم، جایی که در آنجا فوتبال بازی می کردم. بنابراین تجربه دوری از خانه را دارم، البته نه تا این حد دور. این مساله سختی خواهد بود، اما این یک فداکاری بزرگ است که باعث می شود من به چیزهای بالاتر برسم. زمانی که شنیدم نایمخن به من علاقه مند است، به دنبال کسب اطلاعاتی درباره این باشگاه، بازیکنان، استادیوم و عملکردش رفتم. همه چیز راضی کننده بود. پس از آن رفتم تا ببینم لیگ هلند چه لیگی است. اینجا محل مناسبی برای آموزش فوتبال است و بازیکنان جوان در این لیگ می توانند پیشرفت خوبی داشته باشند. به همین دلیل به رغم پیشنهاداتی که از سایر تیم ها داشتم، تصمیم گرفتم به نایمخن ملحق شوم. می خواهم یک قدم رو به جلو در زندگی حرفه‌ای‌ام بردارم.


نظر شما