در دیداری تدارکاتی

پرسپولیس امیدهایش را گلباران کرد

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۲۳:۴۰:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۱۹۹
پرسپولیس امیدهایش را گلباران کرد
دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و امید پرسپولیس بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد و با نتیجه 5 بر یک به سود تیم بزرگسالان به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این بازی تیم بزرگسالان با پیراهن قرمز و تیم امید با لباس‌های سفید به میدان رفتند.

پرسپولیس در این بازی ابتدا در دقیقه 5 و از روی نقطه پنالتی توسط رضا حقیقی به گل اول این دیدار دست یافت. دومین گل سرخپوشان در دقیقه 10 توسط عباس‌زاده به ثمر رسید. هادی نوروزی در دقیقه 36 گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه کرد.

یونس شاکری در دقیقه 57 چهارمین گل را زد و محسن بنگر در دقیقه 61 پنجمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند و تک گل تیم امید نیز در دقیقه 81 توسط هانی تامینی بازیکن تعویضی این تیم به ثمر رسید.

علی دایی در نیمه دوم؛ نیلسون را به جای رضا محمدی، سید مهدی سید صالحی را جایگزین هادی نوروزی کرد و شاکری را به جای عباس‌زاده، براتی‌نیا را به جای میلاد غریبی، احسان مهاجری را به جای کنعانی و فرشاد قاسمی را جایگزین امید عالیشاه کرد.

علی هاشمی، عباس شاهی و میثم برجی این دیدار تدارکاتی را قضاوت کردند و رضا حقیقی در جریان بازی یک کارت زرد دریافت کرد.

چیدمان اولیه دو تیم

ترکیب تیم بزرگسالان پرسپولیس: رضا محمدی، محسن بنگر، حسین کنعانی، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، میلاد غریبی، امید عالیشاه، هادی نوروزی و محمد عباس‌زاده. سرمربی: علی دایی.

ترکیب تیم امید پرسپولیس: ارسلان راه‌روان، مازیار حسین نشتائی، رضا علوی، حسین بلال، مجید علی عباسی، نعیم بهزادی، سعید دباغ، محمد رحمتی، کمیل حیدری، امیر زارع و امیر مدنی. سرمربی امید پرسپولیس: مجید نائینی.

نظر شما