شروع امیدوارکننده سپاهان، نفت و صبا

استارت ضعیف قهرمان/ فرهاد بازهم ناجی شد

۱۳۹۲/۰۵/۰۴ - ۰۴:۴۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۱۵۲
استارت ضعیف قهرمان/ فرهاد بازهم ناجی شد
روز دوم از هفته نخست رقابت‌‎های فوتبال لیگ برتر سیزدهم با پیروزی تیم‌های استقلال، سپاهان و نفت تهران به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف گسترش فولاد رفت و در حالیکه تا دقایق پایانی بازی با تساوی یک بر یک متوقف شده بود، به لطف گلزنی مجیدی صاحب پیروزی شد.

تبریزی ها که اولین تجربه حضور در لیگ برتر را تجربه می کردند در دقیقه 19 بازی توسط مهرداد بایرامی به گل رسیدند و از استقلال پیش افتادند اما شاگردان قلعه نویی در دقیقه ۳۳ و با گل آرش برهانی کار با تساوی کشاندند و نیمه اول با تساوی خاتمه یافت.

در نیمه دوم، بازی جریان نسبتا متعادل و پایاپایی داشت تا اینکه فرهاد مجیدی که بعنوان جانشین برهانی به زمین آمده بود در دقیقه 88 گل برتری استقلال را به ثمر رساند تا آبی های پایتخت با وجود شروع ضعیفی که در لیگ سیزدهم داشتند با دست پر از تبریز برگردند. ساموئل با کارت قرمزی که در این دیدار دریافت کرد و از زمین اخراج شد، بازی حساس هفته دوم مقابل سپاهان را از دست داد.

در دیگر دیدارهای پنجشنبه شب، سپاهان که در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر به مصاف فولاد خوزستان رفته بود، موفق شد با گل های محمد غلامی و علی حمودی که در دقایق ۴۵ و (3+90) به ثمر رسید، حریف خود را شکست دهد. فولادی ها در دقیقه ۵۸ یک ضربه پنالتی را توسط مهدی نوری از دست دادند.

صبای قم که میزبان ملوان انزلی بود با تک گل دقیقه ۲۳ رضا عنایتی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، حریف خود را شکست داد. ملوانی ها از دقیقه 23 و با اخراج آهی 10 نفره شدند.

داماش گیلان که در پایان 90 دقیقه از میهمان خود شکست خورده بود، در نهایت با تساوی یک بر یک از زمین خارج شد. در این دیدار ابتدا سایپا با گل دقیقه ۱۵ سجاد شهباززاده از میزبان خود پیش افتاد اما علیرضا نظیف كار در دقیقه (3+90) گل تساوی تیم داماش را به ثمر رساند. سایپا با اخراج بابک حاتمی که دقیقه 87 رخ داد، دقایق پایانی را 10 نفره دنبال کرد.

در شیراز، شاگردان غلام پیروانی لیگ سیزدهم را با شکست آغاز کردند و با یک گل مغلوب نفت تهران شدند. تک گل نفتی ها را امین حاج محمدی در دقیقه 78 به ثمر رساند. ضمن اینکه فجری ها از دقیقه 90 و با اخراج علیرضا جلیلی 10 نفره شدند.

در ورزشگاه تختی تهران نیز تقابل راه آهن و مس کرمان برنده ای نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. اسماعیل شیرازی بازیکن تیم مس دقیقه 63 با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز