پرسپولیس زمان می‌خواهد

دایی: چسبیدن به صدر جدول مهم نیست/ برای آمدن خلعتبری فدراسیون کمک کند

۱۳۹۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۷:۰۶
کد خبر: ۱۳۴۳۳۱
دایی: چسبیدن به صدر جدول مهم نیست/ برای آمدن خلعتبری فدراسیون کمک کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لازم می‌دانم از هواداران خوب‌مان تشکر کنم که از دقیقه یک تا پایان بازی تیم خود را تشویق کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دایی در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) و برتری دو بر صفر سرخپوشان گفت: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک می‌گویم و پیشاپیش عید سعید فطر را به همه مردم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم در نیمه اول بازی متعادلی داشتیم اما ما بهتر بودیم. در نیمه دوم با فشاری که روی دروازه مس آوردیم توانستیم به دو گل برسیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند.

علی دایی در بازی جوانمردانه تصریح کرد: یاوری بزرگتر من است و احترامش برای من واجب است. ایشان به من سلام نظامی بدهند یا ندهند، من به ایشان احترام می‌گذارم. راجع به صحنه‌های مورد اشاره باید بگویم که ما زمین فوتبال را با جای دیگر اشتباه گرفته‌ایم. در همه جای دنیا این مسئله طبیعی است. دوست ندارم زیاد درباره بازی جوانمردانه صحبت کنم. مگر قانونی هست که چنین دستوری می‌دهد. اگر این طور باشد هر بازیکنی می‌تواند خود را زمین بزند تا حریف توپ را به بیرون بزند. فوتبال بازی مردانه است. تنیس نیست، دعوا و جنگ دارد.

در ادامه خبرنگاری درباره خریدهای جدید پرسپولیس سوال کرد. دایی پاسخ داد: به نظرم تلفیق بازیکنان قدیمی و جدید باعث شده که تیم نسبت به سال قبل بهتر بازی کند. اگر کمک و همدلی بازیکنان نباشد، نمی‌توانیم گل بزنیم. کل مجموعه تیم است که گل می‌زند و گل نمی‌خورد. اگر نگاه کنید، من بر اساس کمبودها و نقاط ضعف پرسپولیس بازیکن گرفته‌ام و مطمئنم هنوز زمان می‌برد تا خوب شویم. این پرسپولیس هنوز کامل نیست. در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت و بهتر بازی خواهیم کرد. احترام زیادی برای کارشناسان قائلم اما من مسئول تیم هستم و بهتر است اجازه دهند کارم را انجام دهم.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد خط دفاع و دروازه‌بان تیمش و همچنین گلزنی تیمش گفت: ظرف دو سه ماه نمی‌توانیم تیم را تغییر بدهیم. اگر در بازی قبلی موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل می‌کردیم اکنون 9 امتیاز داشتیم. باید به ما فرصت بدهید. پرسپولیس دو سال بد را گذرانده است. مطمئنا اگر شما به ما کمک کنید می‌توانیم این نقیصه را برطرف کنیم. خدا را شکر تیم کم کم به هارمونی مناسب می‌رسد.

دایی درباره وضعیت محمدرضا خلعتبری هم گفت: دیشب با خلعتبری صحبت کردم. باید عزمی باشد که او را به ایران بیاوریم. فدراسیون فوتبال باید به این امر کمک کند. متاسفانه تیم عجمان حدود یک میلیون دلار می‌خواهد بنابراین باید به پرسپولیس کمک شود که او را به لیگ ایران بیاوریم تا در آن لیگ کذایی بازی نکند. رویانیان خیلی زحمت می‌کشد و من امیدوارم که بتوانیم خلعتبری را بیاوریم.

در ادامه خبرنگاری به دایی گفت که نزدیکی پرسپولیس به صدر جدول توقع هواداران را بالا برده است. دایی پاسخ داد: وظیفه ماست که هواداران را خوشحال کنیم. اکنون سه هفته از لیگ گذشته و ما کار خاصی نکرده‌ایم. ما فوتبال‌مان را انجام می‌دهیم و روزهای سخت خواهد رسید. فعلا باید تلاش کنیم که امتیاز از دست ندهیم. چسبیدن به صدر فعلا مهم نیست. باید تلاش کنیم که پایان فصل جایگاه مناسبی داشته باشیم.

نظر شما