پرسپولیس تقویت می‌شود

اکبری: شکست تلخ است اما حمایت می‌کنیم

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۲:۰۸
کد خبر: ۱۳۷۱۳۲
اکبری: شکست تلخ است اما حمایت می‌کنیم
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شکست برای هر هواداری تلخ است اما در راستای حمایت و حفظ انسجام تیم، مجدانه پای زحمات کادر فنی پرسپولیس می‌ایستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد صادق اکبری اظهار داشت: همانگونه که از پیروزی های تیم خوشحال می شویم در زمان شکست نیز باید با هوشمندی و صبوری تلاش کنیم تا انسجام و اتحاد تیم حفظ شود، بنابراین علی رغم همه تلخی ها از کادر فنی تیم حمایت می کنیم تا بتوانیم در ادامه راه موفق عمل کنیم.

وی از مدیر تیم پرسپولیس خواست تا با مشورت کمیته فنی تیم، نقاط ضعف تیم رصد شود و خواسته های خود را در خصوص رفع مشکلات فنی به ما منتقل کنند تا هیات مدیره بتواند از الان نقل و انتقالات نیم فصل تیم را در جهت خواسته های سرمربی و کمیته فنی تیم مدیریت کند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس با تشکر از پیشکسوتان تیم اظهار داشت: پیشکسوتان سرمایه های پرسپولیس هستند و به خاطر نقدها و پیشنهاداتی که برای بهبود شرایط تیم ارائه می کنند صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم این تعامل بین باشگاه و پیشکسوتان ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه منتقمی قائم مقام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به گزارش فعالیت های باشگاه در دو سال اخیر پرداخت.

لازم به ذکر است، این جلسه با حضور اکبری (رئیس هیات مدیره)، نامی (عضو هیات مدیره )، منتقمی ( قائم مقام مدیر عامل )، پنجعلی ( مدیر تیم ) جمشیدی (عضو هیات مدیره )و تفرشی ( مدیر عامل شرکت صدرا سیستم پاسارگاد ) سه شنبه 5 شهریور ماه برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز