هادی عقیلی در گفت‌وگو با برنا:

داستان خلعتبری سیاسی شد!/ صحبت درباره جباری حاشیه‌ساز می‌شود

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۳۷۲۰۲
داستان خلعتبری سیاسی شد!/ صحبت درباره جباری حاشیه‌ساز می‌شود
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: نباید به خلعتبری خرده گرفت و از این که محمدرضا را در فوتبال ایران می‌بینم خرسندم.

هادی عقیلی شرایط سپاهان را بعد از برد برابر صبای قم مساعد می داند و می گوید در دیدار برابر داماش هم به دنبال سه امتیاز هستند.

عقیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا از بازگشت محمدرضا خلعتبری به فوتبال ایران ابراز شادمانی می کند.

*شرایط سپاهان را بعد از برد برابر صبا چطور می‌بینی؟
بعد از دو باختی که متحمل شده بودیم، توانستیم صبا را با انجام یک بازی خوب شکست بدهیم و سه امتیاز را بگیریم. این برد از نظر روحی و روانی خیلی به ما کمک می کند و مطمئنا در ادامه مسیر به شرایط بهتری هم خواهیم رسید.

*سپاهان بعد از دو پیروزی در ابتدای لیگ، در نتیجه‌گیری دچار مشکل شد. این را به حساب بدشانسی می‌گذاری با مساله دیگر؟
برابر فولاد و استقلال که جزو تیم های مدعی هستند، امتیازات دلچسبی را بدست آوردیم. بعد از آن برابر گسترش به میدان رفتیم و در شرایطی که توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتیم، بازی مان به تساوی انجامید. برابر تراکتورسازی هم خوب بودیم اما همیشه تیم برتر نتیجه نمی گیرد. باید بگویم در بازی با فجرسپاسی یکی از ضعیف ترین عملکردهای سپاهان را در سال های اخیر شاهد بودیم و ناکامی مان جای هیچ گونه توجیهی نداشت. باز خداراشکر که توانستیم صبا را ببریم و هر سه امتیاز را برای بازگشت دوباره مان بدست آوریم.

*اما قبول داری انتظارات از سپاهان زیاد است؟!
قطعا همین گونه است و سپاهان در دهه اخیر به همه ثابت کرد که تبدیل به یکی از قطب های فوتبال ایران شده است. برد و باخت برای تمام تیم های دنیا وجود دارد و امکان دارد تیمی روز خوب و بد داشته باشد.

*عملکرد خط دفاعی را چطور دیده‌ای؟ الان به هارمونی مورد نظر رسیده‌اید؟
تیمی موفق است که ساختار دفاعی منسجمی داشته باشد و در واقع تمامی نفرات تیم باید در این قضیه مشارکت داشته باشند و با یک کار گروهی می توان بهترین عملکرد را برجای گذاشت و نتایج دلخواه را به ارمغان آورد. تا الان 6 گل خورده ایم و تلاش مان بر این است تا در دیدارهای بعدی وضعیت خط دفای را بهتر از قبل کنیم.

*در این مدت اتفاقاتی برای مجتبی جباری رخ داد. این مساله برای سپاهان دردسرساز نشد؟
در این باره نمی خواهم صحبت کنم چون اگر حرفی از جباری زده شود، حاشیه ساز می شود و به همین دلیل در این خصوص نظری نمی دهم.

*غیبت جباری و در کنار آن نویدکیا در خط میانی تاثیر گذار نبوده است؟!
کادر فنی تیم مطمئنا به فکر حل این موضوع هستند و با استفاده از بازیکنان دیگر این نقیصه برطرف می شود.

*دیدار با داماش را چگونه می‌بینی؟
بازی با داماش در رشت سختی های خاص خودش را دارد و همه تیم ها جلوی داماش کار سختی خواهند داشت. ما هم سپاهان هستیم و می خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم و به همین دلیل با تمام توان و انرژی و با انگیزه زیاد به مصاف این تیم می رویم تا هر سه امتیاز را کسب کنیم. همیشه برد و باخت وجود داشته و مهم این است که بتوانیم بازی های خوبی انجام بدهیم تا حداقل سرمان را جلوی هواداران بالا نگه داریم.

*چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانی؟
استقلال، پرسپولیس، فولاد، تراکتورسازی و خود ما تیم هایی هستند که مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ خواهند بود.

*درخصوص بازگشت محمدرضا خلعتبری به فوتبال ایران چه صحبتی داری؟
خیلی خوشحالم که خلعتبری به فوتبال ایران برگشت و باید از حسین هدایتی هم تشکر کرد که مبلغ رضایت نامه را مهیا کرد تا خلعتبری دوباره بتواند در ایران به فوتبالش ادامه بدهد. خلعتبری ناخودآگاه وارد بازی سیاست شد و این بازیکن قبل این که اسم لیگ امارات تغییر کند، به عجمان رفت و به همین دلیل بی گناه بود. نباید به خلعتبری خرده گرفت و از این که محمدرضا را در فوتبال ایران می بینم خرسند هستم.

*اردوی تیم‌ملی هم در پرتغال لغو شد. در این مورد چه نظری داری؟
بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی گفته بودم که از همان موقع باید به فکر فراهم آوردن اردوهای آماده سازی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی بود تا در جام جهانی به مشکلی برنخوریم. متاسفانه این فرصت ها را داریم از دست می دهیم و هر روز که می گذرد، وضعیت سخت تر می شود و تیم های خوب دنیا حریفان تدارکاتی خود را مشخص می کنند.

*شنیده می‌شود رلاتکو کرانچار از تیم‌های اروپایی پیشنهاد دارد؟!
من هم این موضوع را شنیدم اما امیدوارم کرانچار در سپاهان بماند و به کارش ادامه بدهد. در سپاهان کسی با کرانچار مشکلی ندارد و همه یکدل هستیم تا بهترین روزها برای هواداران رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز