رضا نوروزی در گفت‌وگو با برنا:

احتمال می‌دادم دعوت نشوم!/ نباید به کی‌روش ایراد گرفت

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۰۲:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۴۳۳۴۳
احتمال می‌دادم دعوت نشوم!/ نباید به کی‌روش ایراد گرفت
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: در چند بازی آخر برای نفت گل نزدم و احتمال می‌دادم که جایی در فهرست کی‌روش نداشته باشم.

مهاجم نفت عنوان می‌کند عدم گلزنی در چند بازی اخیر در دعوت نشدنش به تیم ملی تاثیر گذار بوده است.

رضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا می گوید، نباید به لیست سرمربی تیم ملی خرده ای گرفت.

*اولین باخت خانگی فولاد را رقم زدید!
بای خیلی سختی برابر صدرنشین لیگ داشتیم و به رغم این که توپ بیشتر در اختیار میزبان بود اما توانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. بعد از عدم پیروزی در سه بازی قبل، به برد در خوزستان نیاز داشتیم و خوشحالم توانستیم حریف را شکست بدهیم.

*این برد باعث شد تا رقابت در صدر جدول جذاب‌تر شود!
دقیقا همین طور است و اگر نتیجه دیگری ثبت می شد، هم ما از کورس مدعیان کمی عقب می افتادیم و هم این که فولاد تا حدودی خودش را جدا می کرد. مطمئنا با این وضعیت رقابت میان مدعیان دیدنی تر می شود و اتفاقات گوناگونی می تواند در دیدارهای بعدی رخ بدهد.

*برخورد تماشاگران با تو چطور بود؟
هواداران فولاد با من رفتار خیلی خوبی داشتند و جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم. از برخوردشان شوکه شدم و مشخص شد که آنها هنوز دوست دارند به فولاد برگردم و در قلب شان جای دارم.

*فولادی‌ها مدعی بودند خودت دوست داشتی از تیم بروی؟!
این صحبت ها اصلا درست نیست و زمانی که مصدوم بودم آنها گفتند باید ببینیم وضعیتت چه می شود و آن وقت تصمیم می گیریم. این حرف خوب نبود و وقتی آسیب دیدگی ام برطرف می شد، فایده ای نداشت و من هم به نفت رفتم.

*در لیست کی‌روش هم که حضور نداری؟!
به هر حال سرمربی تشخیص می دهد که کدام بازیکنان را دعوت کند و در این زمینه اختیار تام دارد. حتما قسمت این بوده در اردوی تیم ملی نباشم اما انگیزه ام را از دست نمی دهم و سعی می کنم با انجام تمرینات بیشتر و بازی های بهتر شرایط را عوض کنم. البته در چند بازی آخر برای نفت گل نزدم و احتمال می دادم که جایی در تیم ملی نداشته باشم.

*در این میان بازیکنانی هستند که یا مصدوم بودند با بازی نمی‌کردند اما به تیم‌ملی دعوت شدند!
من به این مسائل کاری ندارم و به همین دلیل نمی توان ایرادی به کی روش گرفت. باید به قدری خودم را تقویت کنم که بدون هیچ و حرف و حدیثی به تیم ملی برسم و تا جام جهانی هم فرصت کمی باقی نمانده است و تلاش می کنم یکی از مسافران برزیل باشم.

نظر شما