شناختی از تایلند ندارم

قوچان‌نژاد: مهم، صعود به جام جهانی بود

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۴:۴۹
کد خبر: ۱۴۴۰۱۴
قوچان‌نژاد: مهم، صعود به جام جهانی بود
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خودمان می‌دانیم که زحمت کشیده‌ایم تا به هدفمان برسیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا قوچان‌نژاد پیش از آغاز تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که گل شما صعود تیم ملی به جام جهانی را رقم زد و مردم شما را دوست دارند گفت: دست آنها درد نکند، خوشحالم که برگشتم. حدود 3، 4 ماه با تیم ملی بازی نکرده بودیم اما خوشحالم که به جام جهانی صعود کردیم. ما زحمات زیادی کشیدیم و به هدفمان رسیدیم.

وی درباره آمادگی خود و دیدار با حریفان گفت: من آماده‌ام البته تیم هم باید آماده باشد. هفته آینده با تایلند بازی داریم این هفته، هفته مهمی است که تمرینات خوبی داشته باشیم. ضمن اینكه تمرین دیروز هم بسیار خوب و پر فشار بود و بازیكنان نیز آماده بودند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی مقابل تیم ملی تایلند گفت: نمی‌توان گفت بازی راحتی داریم من این تیم را خوب نمی‌شناسم. بازی این تیم با چین را آنالیز كردیم چند صحنه خطرناك داشت و اگر ما مثل همیشه بازی کنیم می‌توانیم ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی شانسی به جام جهانی صعود کرد، افزود: فوتبال همین است اما مهم این است که هم ما و هم مردم خوشحال باشیم. ما خودمان می‌دانیم که زحمت کشیده‌ایم تا به هدفمان برسیم و حالا این حرف مردم است آنها می‌توانند هر چه دوست دارند بگویند. نظر من این است كه تیم ملی تلاش كرد و به جام جهانی صعود كرد.

زننده تك گل ایران و كره جنوبی در پایان درباره حضور هواداران در ورزشگاه برای بازی ایران برابر تایلند گفت: از تماشاگران می خواهم كه به استادیوم بیایند و ما را تنها نگذارند. ما به حمایت تماشاگران نیاز داریم تا برنده این دیدار باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز