عذرخواهی مربی استقلال

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۰۲۶
عذرخواهی مربی استقلال
مربی تیم فوتبال استقلال تهران از پیشکسوتان این باشگاه عذرخواهی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کریم بوستانی، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت: تمرینات‎مان را بدون حضور ملی‌پوشان دنبال می‎کنیم با اینحال بچه‎ها به لحاظ بدنی و تاکتیکی تمرینات خوبی را سپری می‎کنند که این نکته مهمی برای ادامه دیدارهای لیگ خواهد بود.

بوستانی تصریح کرد: فقط محمد قاضی و احمد جمشیدیان هستند که هنوز نتوانسته‎اند به طور کامل در کنار تیم باشند چرا که مصدومیت دارند و هر روز زیر نظر کادرپزشکی فیزیوتراپی می‎کنند.

مربی تیم استقلال در ادامه در خصوص سوءتفاهم‎هایی که از برخی صحبت‎های او در رسانه‎ها برای برخی پیشکسوتان پیش آمده بود، اضافه کرد: بعد از بازی با نماینده کره من در مصاحبه‎ای گفتم، همین که هواداران در پایان بازی تیم را تشویق کردند نشان از رضایت آنها داشت ضمن اینکه حضور در جمع چهار تیم نهایی آسیا، نتیجه بدی نبود.

بوستانی گفت: من هیچ بی‎احترامی به پیشکسوتان نکردم چون خودم را از خانواده استقلال می دانم و حتی اگر سوء‎تفاهمی پیش آمده از همین جا از پیشکسوتان باشگاه عذرخواهی می‎کنم. من فقط گفتم که هواداران از بازی استقلال رضایت داشتند که با این امکانات تا جمع چهار تیم نهایی آسیا بالا آمد و قصد بی‎احترامی نداشتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز