پاس گل‌های زیادی داده‌ام

بیت آشور: فقط یک بار به ایران آمده بودم!

۱۳۹۲/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۲:۲۹
کد خبر: ۱۴۴۵۷۹
بیت آشور: فقط یک بار به ایران آمده بودم!
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: 2 گل در ام ال اس زده ام و پاس گل های زیادی هم داده ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهرداد بیت آشور بازیکن تیم ملی دیشب نخستین مهمان برنامه نود بود.

مهرداد به سختی فارسی حرف می زند اما می تواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. بیت آشور ابتدا از اینکه چطور پایش به دنیای فوتبال باز شد حرف زد و گفت: 4 یا 5 ساله بودم که فوتبال را در حیات خانه مان شروع کردم. آن زمان دوستانم را به خانه دعوت می کردم و هیچ کاری را به فوتبال ترجیح نمی دهم. 

بیت آشور  از سال 2010 و به حقیقت پیوستن رویایش حرف زد و ادامه داد: سال 2010 بود که به سن خوزه پیوستم. خیلی از دوستان و البته خانوده ام می گویند به من افتخار می کنند. من در دبیرستان بازیساز بودم اما وقتی به کالج رفتم به کارهای دفاعی رو آوردم. آنجا یاد گرفتم که دفاع کردن را بهتر انجام بدهم. الان دیگر می دانم باید چه کار کنم.

فردوسی پور از او پرسید چه احساسی از اینکه به ایران آمده است دارد و مهرداد گفت: واقعا خوشحالم. من در آمریکا به دنیا آمدم. الان 26 سال دارم و فقط یک بار در 5 سالگی به ایران آمده بودم. من رشته تحصیلی ام ارتباطات است و 4 سال هم هست که دارم در ام ال اس بازی می کنم. 2 گل در ام ال اس زده ام و پاس گل های زیادی هم داده ام.

وی با بیان اینکه از بازیکنان تیم ملی خیلی ها را می شناسد، گفت: اشکان دژاگه، حسین ماهینی، علی دایی و خداداد عزیزی را هم می شناسم. خداداد زمانی در سن خوزه بود و از قبل آشنایی داشتم. 

بیت آشور که شماره 33 می پوشد در این رابطه هم توضیح می دهد: عدد 3 را دوست دارم. در تیم ملی شماره 26 را به من داده اند. نمی دانم می توانم 3 یا 33 را بپوشم اما زیاد فرقی نمی کند. مهرداد در پایان هم ابراز علاقه کرد که دوست دارد تیم ملی در جام جهانی با آمریکا هم گروه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز