داوری: حمایت تماشاگران بی‌نظیر بود

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۷:۴۸
کد خبر: ۱۴۵۲۵۶
داوری: حمایت تماشاگران بی‌نظیر بود
دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سرمربی تیم و کادر فنی بسیار حرفه ای هستند و افتخار می کنم که از من دعوت کرده تا برای تیم ملی ایران بازی کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دانیل داوری درباره احساس خود از بازگشت به ایران و حضور در تیم ملی گفت: تجربه خیلی خوبی بود. خانواده ام را دیده و بسیار خوشحالم. برای من کار کردن با تیم ملی و کنار ملی پوشان بودن بسیار دوست داشتنی و مثمر ثمر بود و در کل سفر به ایران سفر بسیارمثبتی برای من بود.

دروازه بان تیم ملی افزود: من بیشتر بچه ها را می شناختم و در کل رابطه خیلی خوبی با همه آنها دارم. روحیه تیمی بسیار بالاست و من از بدو ورودم حس کردم که جزئی از این تیم هستم و به نظر من این دقیقا یکی از دلایل موفقیت تیم ایران بود. دوستان خیلی خوبی پیدا کردم و اکنون سعی می کنم هر چه سریعتر فارسی را یاد بگیرم تا ارتباط بیشتری با هم تیمی های خود برقرار کنم.

داوری در ادامه درباره برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با تایلند افزود: این اردو بسیار موفقیت آمیز بود. همانطور که می دانید نتیجه به دست آمده خوب بوده و تمرینات بسیار خوبی را با مربیان سپری کردم. مسائل زیادی را یاد گرفته و نقطه نظرات بسیار جالبی را از فوتبال آموختم.سرمربی تیم و کادر فنی بسیار حرفه ای هستند و افتخار می کنم که از من دعوت کرده تا برای تیم ملی ایران بازی کنم.

دروازه بان تیم ملی بازی در خصوص بازی با تایلند گفت: بازی چندان ساده ای نبود و به نظر من نتیجه خوبی گرفتیم. فرصت های خوبی را در نیمه دوم داشتیم و می توانستیم به گلهای بیشتر برسیم. حمایت هواداران فوق العاده بود و تماشاگران تا پایان بازی از ما حمایت کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی در خصوص اینکه بعد از ترک کردن ایران، شایعاتی مبنی بر اینکه چون در ترکیب تیم ملی قرار نداشته ناراحت شده و ایران را ترک کرده، گفت: نمی دانم چه کسانی این موارد را مطرح کردند.هیچگاه به این مسائل حتی فکر نکرده ام. برای من افتخار بزرگی است که جزئی از تیم ملی فوتبال ایران هستم و می توانم برای کشورم افتخار آفرین باشم. تمامی تلاش خود را در تمرینات بکار می گیریم تا به تیم ملی کمک کنم و همیشه دعوت مربیان را با کمال میل قبول خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز