آتیلا حجازی در گفت‌و‌گو با برنا:

نفرین شدن مس را قبول ندارم/ سیاسیون از ناصرخان دفاع کنند!

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۴۵۳۳۲
نفرین شدن مس را قبول ندارم/ سیاسیون از ناصرخان دفاع کنند!
مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: وقتی چنین سریالی با این موضوع ساخته شده، اهانت به ایرانیان است که تروریست معرفی می‌شوند و همه این قضیه را محکوم می‌کنند.

مربی مس کرمان عقیده دارد این تیم می تواند شرایط را عوض کند و نفرین هم نشده است.

آتیلا حجازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا می گوید، از لوسیانو ادینهو تنها سایه اش مانده است. 

*مس روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد!
متاسفانه همین گونه است و روزهای خوبی را سپری نمی کنیم. از سه بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفتیم و این مساله نمی تواند خوشایند باشد. در همین دیدار با فجرسپاسی دو توپ به سمت دروازه مان آمد و متاسفانه هر دو موقعیت تبدیل به گل شد. مشکلات زیادی داریم و تیم در تعطیلات نیم فصل باید تقویت شود تا وضعیت تغییر کند. به نظرم با کسب یک برد وضعیت عوض می شود و بازیکنان هم در حال حاضر از نظر روحی وضعیت خوبی ندارند و تحت فشار قرار دارند.

*دو شکست خانگی و یک تساوی مقابل سپاهان عجیب نبود؟!
عجیب بودنش که عجیب است و وقتی جلوی تیمی مثل سپاهان آن هم در اصفهان می توانیم بازی خوبی انجام بدهیم و امتیاز بگیریم، مشخص می شود که تیم بدی هم نیستیم و بازیکنان باید بدانند که می توانند روزهای بحرانی را پشت سر بگذراند. در همین بازی با فجر سراسر حمله بودیم اما متاسفانه نتیجه ای رقم خورد که باعث اعصاب خوردی همه شد. بازیکنان در تمرینات سخت کار می کنند و می کوشند اما در زمین مسابقه از گرفتن مزدمان محروم می شویم.

*بازی با صبای قم را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
در این رقابت میهمان هستیم و رسیدن به پیروزی مقابل صبا می تواند بهترین اتفاق برای مس باشد و هم و غم مان این است تا بهترین نتیجه را در قم بگیریم.

*پرویز مظلومی هم عنوان کرده این تیم نفرین شده است؟!
وقتی تیمی ناکامی را تجربه می کند این صحبت ها مطرح می شود و امر طبیعی هم است. نفرین شدن مس را قبول ندارم اما بازیکنان خودشان می گویند بدشانسی می آورند و امید و اعتقاد دارم که می توان ورق را برگرداند.

*اما فاصله امتیازات با سایر تیم‌ها در حال افزایش است!
خودمان از این مساله نگران هستیم و نباید اجازه بدهیم تا فاصله امتیازات بیشتر شود و از این بابت قطعا لطمه خواهیم خورد.

*لوسیانو ادینهو هم که با روزهای اوجش فاصله دارد؟!
متاسفانه همین گونه است و تنها سایه ای از ادینهو را در زمین شاهد هستیم. ادینهو با روزهای اوجش فاصله گرفته و خودش هم تلاش می کند تا از این وضعیت خلاص شود اما فعلا این گونه نشده است.

*استفاده از نام مستعار ناصر حجازی در یک سریال خارجی به عنوان یک تروریست، پر سر و صدا شده است!
وقتی چنین سریالی با این موضوع ساخته شده، اهانت به ایرانیان است که تروریست معرفی می شوند و همه این قضیه را محکوم می کنند. قطعا از این بابت ناراحت هستم و سوای مطرح شدن نام پدرم، به تمام ایرانیان توهین شده است. البته ایرانیان در فضای مجازی این مساله را محکوم کردند و گفتند که ایرانی اهل این کارهای غیر اخلاقی نیست.

*این مساله را پیگیری می‌کنی؟
قطعا من به همراه خانواده ام این مساله را پیگیری می کنیم و از دولت و سیاسیون هم می خواهیم به این مساله ورود و از نام ناصرخان دفاع کنند. ایرانی هیچ وقت تروریست نمی شود و از مسئولان وزارت ورزش هم می خواهم پیگیر این اتفاقات باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز