بازیکن جدید نمی خواهم

خاکپور: اگر امیدوار نبودم به استیل آذین نمی آمدم

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۷
خاکپور: اگر امیدوار نبودم به استیل آذین نمی آمدم
سرمربی تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: اگر ابزاری که می خواهیم در اختیار ما قرار دهند، متحول خواهیم شد و می توانیم در نیمه های بالایی جدول قرار بگیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، از زمان آمدن محمد خاکپور به استیل آذین، این تیم در لیگ برتر یک برد و 2 تساوی به دست آورده که با توجه به شرایط بحرانی این تیم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

سرمربی استیل آذین چشم انداز تیمش را روشن تر از این می داند.


مصاحبه خاکپور را در ذیل می خوانید:

*روند بازی های استیل آذین را از زمان حضورتان در این تیم چگونه می بینید؟
-روند خوبی داشتیم. هم تلاش بازیکنان تیم بیشتر شده و هم نحوه بازی و نتیجه گیری تیم به سمت پیشرفت در حال حرکت است. نحوه بازی بچه های تیم تغییر کرده و انگیزه بازیکنان خیلی بهتر از گذشته شده است. در همین بازی آخر ما مقابل نفت تهران اگر اشتباه داور نبود، می توانستیم از آن بازی هم 3 امتیاز را بگیریم که متاسفانه اشتباه داور گریبان تیم ما را گرفت.


*فکر می کنید در تعطیلات نیم فصل می توانید شرایط استیل آذین را بهتر کنید؟
-اگر ابزاری که می خواهیم باشگاه بتواند در اختیار ما قرار دهد، مطمئنا می توانیم متحول شویم و به شرایط خوبی برسیم.


*این ابزاری که شما می خواهید چیست؟
-یک اردوی 10 روزه از باشگاه خواسته ایم و قصد داریم در این اردو تمام بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم تا به دور از حاشیه های معمول در فوتبال، برنامه های آماده سازی مان را دنبال کنیم. این حداقل ابزاری است که ما از مدیریت باشگاه خواسته ایم.


*بازیکن جدیدی را نمی خواهید به تیم اضافه کنید؟
-ببینید ما در تیم مان بازیکنان خیلی خوبی داریم که داشتن هر کدام از آنها آرزوی خیلی از مربیان است و ما هم به همین دلیل قصد اضافه کردن بازیکن جدیدی به تیم را نداریم چون کمبودی از این لحاظ احساس نمی کنیم. فکر می کنم اگر بتوانیم بازیکنان را به هماهنگی لازم برسانیم، می توانیم تبدیل به همان تیمی شویم باشیم که خیلی ها انتظارش را دارند.


*کار در استیل آذینی که توسط خود شما بسته نشده برایتان سخت نیست؟
-به هر حال هر مربی ای برایش این شرایط ایده آل است که خودش تیمش را ببندد اما شرایط استیل آذین خیلی خاص بود و فکر می کنم هر مربی دیگری هم که بود نمی توانست خیلی در تیم تغییر و تحول ایجاد کند. به اعتقاد من بازیکنانی که داریم خوب هستند و من چه در تمرینات و چه در بازی ها می بینم که بازیکنانم با چه توان و انرژی ای کار می کنند و اگر بگویم چیزی برای موفقیت تیم کم نمی گذارند، بیهوده نگفته ام. با توانایی که من از این بازیکنان سراغ دارم می دانم که می توانیم به روزهای خوب بازگردیم.


*با این حساب در نیم فصل دوم لیگ برتر دهم،استیل آذین کاملا متفاوتی را نسبت به نیم فصل اول شاهد خواهیم بود. درست است؟
-مطمئنا اگر ابزاری که می خواهیم در اختیار ما قرار دهند، متحول خواهیم شد و می توانیم در نیمه های بالایی جدول قرار بگیریم. من که به این تیم خیلی امیدوارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز