قضاوتهای داوران در دیدارهای شنبه خوب بود

عسگری: داور دربی قطعاً ایرانی است

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۸۸
عسگری: داور دربی قطعاً ایرانی است
سرپرست کمیته داوران از راه اندازی اتاق آنالیز در فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،  حسین عسگری با اعلام رضایت از عملکرد داوران در دیدارهای برگزار شده لیگ برتر در روز شنبه گفت: با پیگیری هایی كه از ناظرین داوری داشته ام، بازی های دیروز مشکلی از نظر داوری نداشتند. البته در بازی پرسپولیس و نفت بر سر پنالتی بحث هایی شده بود كه من با دیدن تصاویر تلویزیونی تصمیم تركی را تایید می كنم. داور خوب ما در آن صحنه خوب قضاوت كرد و خطا كاملا روی مهاجم میزبان درست بود و باید پنالتی اعلام می شد.

عسگری از ایجاد اتاق آنالیز داوری خبر داد و اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا دستگاه های لازم برای ایجاد اتاق آنالیز داوری تهیه كنیم تا برای بازبینی صحنه های مشكوك مشكلی نداشته باشیم و مطمئنا اگر این اتاق ایجاد شود، می توانیم سریعا درباره درستی و یا نادرستی تصمیم داوران اظهار نظر كنیم و آن را از طریق سایت فدراسیون اعلام كنیم تا به طور اتوماتیك وار جلوی جوسازی علیه داوران گرفته شود.

سرپرست كمیته داوران درباره حضور 5 تیم داوری ایران در رقابت های باشگاهی آسیا از جمله لیگ قهرمانان آسیا و AFC CUP گفت : فغانی،تركی ،جهانبازی ،مظفری زاده ،كامرانی فر ،كریمی ،بخشی زاده ،سخندان ،ابوالفضلی،قهرمانی ،فروغی ،علی نژادیان و كهوری داوران ایرانی هستند كه در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و AFC CUP به خوبی قضاوت می كنند و حضوری فعال دارند و این نشان از قدرت داوری ایران به آسیا دارد.

عسگری در پایان درباره شایعه ایرانی نبودن داور دربی عنوان کرد: داور داربی قطعا ایرانی است؛ زیرا داوران ایرانی كه قبلا این بازی را از حدود دو سال پیش قضاوت كرده اند موفق بوده اند و توانسته اند قضاوت های خوبی به نمایش بگذارند.مطمئن باشید كه تیم داوری ایرانی دیدار سنتی استقلال و پیروزی را در دور برگشت لیگ برتر قضاوت خواهند كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز