بازی بد ربطی به بی‌غیرتی بازیکنان ندارد

نامجومطلق: استقلال بی‌منطق بود!

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۶۹۶۸۵
نامجومطلق: استقلال بی‌منطق بود!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای سال آینده در استقلال باید بازیکنان باانگیزه جایگزین شوند و میانگین سنی بازیکنان هم پایین بیاید.

مجید نامجومطلق در گفت و گو باخبرنگار ورزشی برنا درخصوص شکست استقلال مقابل الشباب اظهار داشت: الشباب به خصوص در فاز حمله تیم قدرتمندی بود. به نظر می رسید که کادرفنی استقلال به خوبی الشباب را آنالیز نکرده بودند چون نقاط قوت این تیم را نمی شناختند و بدون توجه به اینکه الشبابی ها در ضد حمله خطرناک بودند مدام این موقعیت را برای آنها فراهم می کردند.

وی ادامه داد: در بازی دیشب، استقلال منطق را بر بازی خود حاکم نکرد. این تیم توانست به موقعیت دست پیدا کند اما در استفاده از موقعیتها موفق نبود. استفاده از موقعیتها و گل کردن توپا هم یک هنر است که استقلالی ها در این زمینه ناموفق بودند.
نامجومطلق افزود: استقلال در روزی بازی را واگذار کرد که حقش باخت نبود. شاگردان قلعه نویی بازی خوبی ارایه ندادند اما اگر داور چینی پنالتی صد در صد استقلال را می گرفت این تیم بازنده نمی شد. با این حال من معتقدم اگر کادرفنی به خوبی الشباب را آنالیز کزده بود استقلال می توانست این تیم را در تهران شکست دهد.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به جدایی برخی بازیکنان کلیدی از این تیم، گفت: استقلال بازیکنان موثری را از دست داد و این موضوع روی عملکرد تیم تاثیرمنفی گذاشت. با توجه به داشته ها و پتانسیل استقلال کار این تیم در ادامه لیگ و بازیهای آسیایی بسیار سخت خواهد شد .خصوصا که به نظر می رسدب بازیکنان هم روحیه و انگیزه بالایی ندارند.

وی درباره میانگین سنی بازیکنان استقلال بیان کرد: استقلال تا پایان امسال نمی تواند تغییری در تیمش ایجاد کند اما برای سال آینده باید بازیکنان باانگیزه جایگزین شوند و میانگین سنی بازیکنان هم پایین بیاید.

پیشکسوت استقلال درخصوص انتقاد هواداران از بازیکنان در بازی دیشب، گفت: من با شعارهای هواداران مخالف هستم و نظر آنها را قبول ندارم. پتانسیل استقلال همین است و بازی بد این تیم ربطی به بی غیرتی بازیکنان ندارد.

نظر شما