شرایط روحی آندو خوب نبود

قلعه‌نویی: داور به استقلال ظلم کرد/ بازیکن بی‌غیرت نداریم

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۱:۰۷
کد خبر: ۱۶۹۷۱۹
قلعه‌نویی: داور به استقلال ظلم کرد/ بازیکن بی‌غیرت نداریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: داور چینی در این رقابت به استقلال ظلم کرد و نمی‌دانم چرا خطا روی محمد قاضی را پنالتی اعلام نکرد!

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر قلعه نویی درخصوص شکست استقلال برابر الشباب در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در وهله اول از مردم تشکر می کنم که حضور خوبی در استادیوم داشتند و به غیر از لحظات پایانی، در سایر دقایق تیم را تشویق کردند. بازیکنانی که برای استقلال بازی می کنند با غیرت هستند و با این که دغدغه های مالی دارند اما تمام توان خود را در زمین برای شادمانی دل هواداران می گذارند. سال واقعا سختی را سپری کرده ایم و علی فتح الله زاده هم به عنوان مدیرعامل باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده تا مشکلات کمتر شود.

وی ادامه داد: به غیر از مسائل مالی، تعدادی از بازیکنان هم در میانه فصل استقلال را ترک کردند و و نفراتی که حضور دارند به خاطر هواداران و پیراهن استقلال است و تلاش خود را انجام می دهند. در بازی با ملوان و همین دیدار با الشباب به نسبت دیدارهای گذشته که پیروز می شدیم، بهتر بازی کردیم و آمار هم گویای این مساله است. از لحاظ کیفی خوب بودیم اما در بحث نتیجه نتوانستیم به خواسته مان دست پیدا کنیم. به رغم فرصت هایی که دیشب داشتیم اما توپ هایمان با بدشانسی و کم دقتی بازیکنان تبدیل به گل نشد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: داور چینی هم در این رقابت به استقلال ظلم کرد و نمی دانم چرا خطا روی محمد قاضی را پنالتی اعلام نکرد! باید قدر داوران خودمان را بدانیم و از آنها تشکر کرد. شاید یک سری از بازیکنان در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند اما کسی بی غیرت و کم کار نیست. باید در این رقابت باید حداقل با اختلاف یک گل به پیروزی می رسیدیم اما این گونه نشد و این شکست را به گردن می گیرم. شاید در چیدمان نفرات، تعویض بازیکنان و دیگر مسائل خوب کار نکردم و باز هم از طرفداران عذر خواهی می کنم.

قلعه نویی در انتها درخصوص عملکرد نه چندان خوب آندرانیک تیموریان هم گفت: آندو جزو بازیکنان خوب و بزرگ استقلال است و تمام تلاش خود را انجام می دهد. تیموریان در لحظات پایانی نیمه اول از ناحیه دست دچار مصدومیت شد و تا آخر مسابقه هم با آن شرایط به بازی خود ادامه داد. آندو از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشت و این هم از طبیعت فوتبال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز