ذوب آهن نباید سقوط کند

کریمی: مشکل محرومیت ندارم

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۶:۰۲
کد خبر: ۱۶۹۸۲۵
کریمی: مشکل محرومیت ندارم
سرمربی جدید ذوب آهن گفت تمام تلاش خود را می‌کنیم که از سه بازی باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فیروز کریمی در اولین نشست خبری خود پس از بر عهده گرفتن سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: شرایط تیم ذوب آهن کاملا استثنایی است و به اعتقاد من این شرایط می‌تواند سکویی باشد برای حرکت به سوی تعالی که امیدوارم باعث خیر و برکت هم برای ذوب آهن باشد و هم باعث دلگرمی برای فوتبال ایران. چرا که بقای ذوب آهن در لیگ برتر به سود فوتبال ایران است. ذوب آهن وجهه بین‌المللی دارد.

وی افزود: اعتقاد دارم تمرین زیاد همراه با تمرکز لازم باعث برون رفت ذوب آهن از این وضعیت خواهد شد.

کریمی در پاسخ به این سوال که وضعیت محرومیت شما چگونه بوده است؟ گفت: من مشکل محرومیت ندارم. هم اکنون محرومیت من با تعویق شش ماهه مواجه شده است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم که وجهه یک مربی با یک برد یا یک باخت بالا و پایین شود. ما به امید پیروزی و کسب امتیازات لازم به اصفهان آمده‌ایم و امیدوارم بتوانیم فوتبال ذوب آهن را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما قول داده‌اید که امتیازات لازم را از سه بازی باقی مانده کسب کنید؟ گفت: من در جلسه‌ای که با هیات مدیره داشته‌ام گفتم که تمام تلاش خود را می‌کنیم که از سه بازی باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنم. در همین جا می گویم که پیشگو نیستم که همه چیز را پیش‌بینی کنم. فقط همین را می‌دانم که دیروز در جلسه معارفه و اولین تمرینی که با تیم فوتبال ذوب آهن داشتم، بعد از 20 سال برای نخستین بار کفش فوتبال به پا کردم و با بازیکنان خود تمرین کردم. خوشبختانه 10 فیلم از بازی‌های ذوب آهن را آنالیز کرده‌ام و کاملا به عاقبت این تیم خوش بین هستم. البته این را باید بدانیم که از سه بازی باقی مانده یک بازی داخل خانه داریم و دو بازی خارج از خانه که این نیاز به پشتکاری مضاعف دارد که بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

فیروز کریمی با اشاره به این که تحصیلات خود من نیز روانشناسی است، گفت: به همین دلیل می‌توانم به خوبی روی بچه‌ها از لحاظ روانی کار کنم و از تمام بضاعت خود استفاده کنیم تا بتوانیم ذوب آهن را به سر منزل مقصود برسانیم.

کریمی تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن یک باشگاه حرفه‌ای است و هدف اول ما این است که تیم در لیگ برتر بماند و اگر در لیگ برتر ماندگار شدیم بعد تصمیم خواهم گرفت که در ذوب آهن بمانم یا نه.

سرمربی ذوب آهن افزود: ذوب آهن در چند بازی دچار بدشانسی شده است که باید با حضور بنده به روند این بدشانسی‌ها پایان داده شود.

کریمی تصریح کرد: دستیاران من در تیم ذوب آهن، غلام آقاجان، حسن استکی، رضا ساعی هستند و دکتر نادری هم به عنوان بدنساز و متخصص تغذیه، به بازیکنان کمک خواهد کرد.

کریمی خاطر نشان کرد: ما از همه رقبا انتظار داریم که بازی‌های جوانمردانه ای را ارائه دهند. امروز سرنوشت در دست خودمان است و باید طوری عمل کنیم که احتیاجمان به تیم‌های دیگر نباشد. اگر سه امتیاز بازی صبا را بگیریم و برابر داماش هم پیروز شویم، 90 درصد راه را رفته‌ایم. به عبارتی باید کار را در دست خودمان نگه داریم. به اعتقاد من با کسب حداقل شش امتیاز مشکل ذوب آهن حل خواهد شد.

وی گفت: امیدوارم همه هواداران این چند بازی را تحمل کنند و باعث دلگرمی ذوب آهن شوند و با حمایت رسانه‌های اصفهان و تماشاگران بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز