زرینچه:فتح الله زاده برای رفع مشکلات مالی تلاش کرده است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۷۱۸۲۹
زرینچه:فتح الله زاده برای رفع مشکلات مالی تلاش کرده است
جواد زرینچه در خصوص شرایط استقلال گفت:شرایط استقلال در لیگ خوب است و دو بازی که این تیم مقابل نفت و فولاد دارد در سرنوشت قهرمانی آن نقش بسزایی دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، زرینچه در خصوص شرایط استقلال گفت:شرایط استقلال در لیگ خوب است و دو بازی که این تیم مقابل نفت و فولاد دارد در سرنوشت قهرمانی آن نقش بسزایی دارنداما به هر حال امیدوارم استقلال در 3 بازی پایانی خود در لیگ برنده باشد تا عنوان قهرمانی را متعلق به خود کند.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با بازی های آسیایی استقلال اظهار داشت:استقلال به الشباب نا عادلانه باخت و اگر آن اشتباهات داوری صورت نگرفته بود این تیم برنده آن بازی بود.

زرینچه در ادمه افزود:امید زیادی دارم که استقلال بتواند الریان را شکست دهد تا به مسیر اصلی خود برگردد.با توجه به شرایطی که استقلال دارد تا این جا خوب کار کرده، بیش از 20 سال است که استقلال مشکلات مالی دارد و متاسفانه حمایت نمی شود و فتح الله زاده هم طی این چند وقت همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مالی استقلال انجام داده و به خاطر همین است که همه در استقلال این شرایط را درک کرده اند و من امیدوارم بد شانسی های استقلال به پایان برسد تا این تیم مثل همیشه بتواند در آسیا موفق عمل کند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال این فصل در آسیا می تواند خوب نتیجه بگیرد، گفت:استقلال اگر مقابل الریان و الجزیره در دور رفت نتیجه بگیرد در برگشت هم بهتر می تواند عمل کند.اما نباید فراموش کنیم این تیم در مرحله بعدی بازی های آسیایی نیاز به تقویت دارد و باید به دنبال جوانان جویای نام برود تا در آینده سرمایه ای هم برای این باشگاه باشند.

زرینچه در پایان در خصوص خصوصی سازی باشگاه استقلال گفت:این اتفاق باید خیلی زودتر از این صورت می گرفت و حتما به نفع استقلال خواهد بود. امیدوارم روزی برسد که همه باشگاه ها خصوصی شوند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز