با افتتاح حساب صورت می گیرد

حمایت هواداران از باشگاه پرسپولیس

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۱:۰۵
کد خبر: ۱۷۱۸۶۱
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت : حامی پرسپولیس هواداران پرسپولیس هستند و بانک قرض الحسنه رسالت خادم هواداران و پرسپولیس است.

حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد با با باشگاه پرسپولیس گفت: قرار شده هواداران باشگاه پرسپولیس که حامیان اصلی این باشگاه هستند در این طرح کم‌نظیر و بی‌نظیر شرکت کنند. این طرح می‌تواند در جهت کارآفرینی و تولید فولاد در کشور فعالیت کند. بعد از این جلسه هر هوادار می‌تواند با افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه رسالت که حداقل مبلغ آن 25 هزار تومان است از پرسپولیس حمایت کند. ضمن اینکه این مبلغ صرف تولید فولاد در کشور خواهد شد.

وی تاکید کرد این حرکت و قراداد باعث ایجاد کارآفرینی در سطح کشور می‌شود و همچنین هواداران را در پیشرفت باشگاه پرسپولیس شریک می‌کند. قرار است در آخرین بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بین هوادارانی که در موج اول این طرح شرکت دارند قرعه‌کشی کنیم و دو دستگاه پژو پارس هدیه دهیم.

رئیس بانک قرض‌الحسنه رسالت درباره اقدامات این باشگاه برای هواداران پرسپولیس گفت: مهمترین کاری که بانک انجام می‌دهد این است که بستری را برای هواداران فراهم می‌کند تا زیرساخت‌های کشور تحت پوشش قرار بگیرد. این بانک تضمین می‌کند که اگر هواداری خواست مبلغ واریزی خود را دریافت کند این مبلغ به حساب آنها واریز شود. مسلما این طرح منوط به حضور همگانی هواداران و مردم است ضمن اینکه شرکت ملی فولاد موظف است بخش دریافتی هواداران را در تولید و اقتصاد به کار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بانک حامی آینده پرسپولیس خواهد بود تاکید کرد : بانک قرضه الحسنه رسالت خادم پرسپولیس و هواداران خواهد بود و هواداران حامی پرسپولیس هستند و امیدواریم با حمایت آنان این پروژه به ثمر برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز