اخلاق گمشده رسانه ملی(۳)

روشن: دلال‌ها برنامه‌های تلویزیونی را هدایت می‌کنند!

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳:۰۹
کد خبر: ۱۷۲۹۷۴
روشن: دلال‌ها برنامه‌های تلویزیونی را هدایت می‌کنند!
پیشکسوت فوتبال گفت: تهیه کنندگان صدا و سیما که به خاطر محتوا برنامه نمی سازند بلکه برای کاسبی به دنبال برنامه سازی هستند.

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، درخصوص انتشار بی اخلاقی های در برنامه های ورزشی رسانه ملی، اظهار داشت: محیط ورزش و به ویژه فوتبال آلوده است و 98 درصد کسانی که در این محیط هستند آلوده اند! پس طبیعی است که آنهایی که در برنامه های ورزشی هم حضور دارند آلوده باشند و مسایل اخلاقی را رعایت نکنند.

وی ادامه داد: صدا و سیما توانایی فرهنگ سازی ندارد. این فوتبال آلوده است و طبیعی است که همه افراد مرتبط با آن نتوانند در حیطه اخلاق حرف بزنند و رفتار کنند و همه به سمت حاشیه ها می روند.

روشن افزود: وقتی دلال ها برنامه های تلویزیونی را هدایت می کنند و برای بردن افراد به این برنامه ها از آنها سکه طلا می گیرند چه انتظاری می توان داشت؟ همانطور که همه چیز در فوتبال کشورمان با دلالی پیش می رود فلان دلال هم با گرفتن سکه آقایان را به برنامه های تلویزیونی می برد. بازار ورزش کشور آنقدر بلبشو است که دلالی و آلودگی به برنامه های تلویزیونی هم کشیده شده است.
 
وی درخصوص اینکه چرا برنامه های ورزشی محتوای خاصی ندارند؟ گفت: تهیه کنندگان صدا و سیما که به خاطر محتوا برنامه نمی سازند بلکه برای کاسبی به دنبال برنامه سازی هستند. همین می شود که افراد بی اخلاق سوژه این برنامه ها می شوند.

روشن اظهار کرد: جامعه دارد رو به بی اخلاقی می رود. آکادمی های فوتبال نه تنها به بازیکنان فوتبال یاد نمی دهند بلکه آنها را تربیت هم نمی کنند. اگر وضع فوتبال ایران درست بود که نصرتی و شیث رضایی آن حرکت را مقابل چشم هزاران تماشاگر انجام نمی دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز