۶۰درصد مطالبات بازیکنان راه‌آهن باقی‌مانده است

آشوبی: مسائل خانوادگی نباید رسانه‌ای شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۸۳۲۹۸
آشوبی: مسائل خانوادگی نباید رسانه‌ای شود
هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نتایج راه‌آهن در لیگ سیزدهم شاهکار فوتبالی بود.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا درخصوص اتفاقاتی که برای باشگاه راه آهن در سال اخیر رخ داده، اظهار داشت: برای همه سال سختی بود. چه بازیکنان و چه کادر فنی واقعا سال دشواری را پشت سر گذاشتند. در ابتدای فصل هدف گذاری باشگاه راه آهن قهرمانی بود اما مشکلاتی که در میانه راه برای ما پیش آمد باعث شد مجبور شویم برای بقا بجنگیم.

وی ادامه داد: مشکلات راه آهن فقط مسایل مالی نبود. مصدومیت های بازیکنان و از دست دادن مهره های تاثیرگذار باعث شد همه چیز دست به دست هم دهد تا ما در پایان لیگ از اینکه به دسته اول سقوط نکردیم خوشحال باشیم. بازیکنان و کادر فنی راه آهن 8 ماه با همدلی مشکلات را تحمل کردند و تیم را در لیگ برتر نگه داشتند. کار ما شاهکار بود چون من هیچوقت در هیچ تیمی چنین همدلی و اتحادی را بین بازیکنانش ندیده بودم.

آشوبی درباره اینکه سرنوشت باشگاه راه آهن چه خواهد شد؟ گفت: قرار است باشگاه واگذار شود اما تا این لحظه اتفاق قابل ذکری رخ نداده است. قبول دارم که زودتر باید تکلیف باشگاه روشن شود تا کادر فنی بر اساس نیازهایش بازیکن بگیرد و اردوهای آماده سازی تیم آغاز شود اما در فوتبال ایران این چیزها ملاک نیست. گاهی پیش آمده که تیمی با یک هفته تمرین در لیگ برتر رتبه خوبی هم کسب کرده اما عقل و منطق حکم می کند که هر چه زودتر تکلیف باشگاهها مشخص شود. چون وقتی سرمربی یک تیم سر وقت بازیکنان مورد نیازش را جذب کند و سر وقت تمریناتش آغاز شود شانس موفقیتش بیشتر می شود اما در فوتبال غیر حرفه ای ایران این چیزها خیلی هم ملاک نیست.

وی درخصوص صحبت های برخی از بازیکنان راه آهن علیه منصور ابراهیم زاده افزود: من در جایگاهی نیستم که راجع به سرمربی تیمم حرف بزنم چون وظیفه من تمرین کردن است. در هر تیمی اختلاف نظر مربی با بازیکن طبیعی است اما نباید این مسایل به رسانه ها کشیده شود چون حرف های درون خانوادگی است.

آشوبی درباره بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: برای خصوصی سازی این دو باشگاه ابتدا باید ساختار حرفه ای برای آنها تعریف شود. باشگاهی که استادیوم ندارد و نمی تواند از بلیت فروشی درآمد داشته باشد و حق پخش تلویزیونی هم ندارد باید چه کاری انجام دهد؟بخش خصوصی وقتی می آید سرمایه گذاری کند باید از بازگشت سرمایه اش مطمئن باشد. سرمایه گذا بخش خصوصی با توجیه عقلانی و منطقی وارد فوتبال می شود. برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در ابتدا باید این دو باشگاه حرفه ای شوند و ساختار مشخصی داشته باشند.

هافبک تیم راه آهن در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تکلیف باشگاه راه آهن زودتر مشخص شود. بیش از 60 درصد از مطالبات بازیکنان راه آهن باقی مانده و باید وضعیت باشگاه زودتر روشن شود.

نظر شما