لیست دایی روی میز رحیمی

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۵:۲۳
کد خبر: ۱۸۵۱۷۹
لیست دایی روی میز رحیمی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ارائه تقویم کاری و برنامه تمرینات و اردوی آماده‌سازی، لیست بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده را به مدیرعامل باشگاه ارائه کرد.

به گزارش به گزارش سرویس ورزشی برنا، در پی نشست رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با علی دایی، لیست بازیکنان مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده در اختیار مدیریت باشگاه قرار گرفت.

علی دایی پس از کسب اطلاع دقیق از تاریخ تولد بازیکنان زیر 23 سال و امید، لیست نهایی بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده را به انضمام زمان شروع تمرینات، اردوهای آمادگی‌سازی و تقویم کاری را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

علیرضا رحیمی ضمن اعلام این خبر گفت: براساس اصول حرفه‌ای اقدام کرده و تا زمان توافق و عقد قرارداد نهایی، نام هیچ کدام از بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم را اعلام نخواهیم کرد. مذاکرات ما برای تعیین و تکلیف وضعیت قراردادی و مالی بازیکنان فصل گذشته و همچنین توافق با بازیکنان جدیدی که مدنظر آقای دایی هستند آغاز خواهد شد و باید بگویم ما به هیچ عنوان تا زمان اعلام توافق نهایی، نام بازیکنان مد نظر کادر فنی را اعلام نخواهیم کرد.

وی افزود: امیدوارم برای جلوگیری از شایعات و برخی بازار گرمی‌ها از گمانه‌زنی در این باره خودداری شود. آقای دایی همچنین برنامه دقیق تمرینات و اردوهای آماده‌سازی را به ما اعلام داشته‌اند.

نظر شما