پرداخت‌ها انجام شد، سراغ بستن تیم می‌رویم

پنجعلی: فقط مدیرعامل، سرمربی و من از فهرست خبر داریم

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۰:۴۲
کد خبر: ۱۸۵۳۹۳
پنجعلی: فقط مدیرعامل، سرمربی و من از فهرست خبر داریم
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گمانه‌زنی‌ها را تائید نمی‌کنم. اول طلب بچه‌ها پرداخت می‌شود، بعد سراغ بستن تیم فصل بعد می‌رویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد پنجعلی اظهار کرد: گمانه‌زنی‌هایی که درباره فهرست خرید مورد نظر سرمربی تیم صورت می‌گیرد را تائید نمی‌کنم و فقط مدیریت باشگاه، آقای دایی و من نفراتی هستیم که از فهرست خبر داریم.

وی ادامه داد: طبیعی است که برای عدم ایجاد اختلال در برنامه‌های باشگاه در جریان بستن تیم فصل بعد، جلوگیری از بازار گرمی‌ها و افزایش کاذب قیمت‌ها، تا حد امکان سعی خواهد شد از انتشار اسامی جلوگیری شود.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولویت باشگاه این است که با انجام اقدامات اداری، به عنوان اولویت اول، نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان فصل قبل اقدام شود و به همین منظور جلسات مختلفی جهت هماهنگی‌ها با مدیریت باشگاه داشته‌ام. پس از این مرحله، سراغ بستن تیم فصل آینده می‌رویم.

پنجعلی درباره برنامه شروع تمرینات و تاریخ‌هایی که اعلام می‌شود، تصریح کرد: تا اینجا همان هفته دوم خرداد را برای شروع تمرینات در نظر داریم و در حال حاضر با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است، مجموعه درفشی‌فر در حال آماده‌سازی و ترمیم زمین چمن است تا آماده شروع تمرینات شود و در همین ارتباط امروز یا فردا بازدیدی از روند پیشرفت کارها خواهیم داشت. البته قصد داریم برای این فصل زمین دومی را در اختیار داشته باشیم تا زمین درفشی‌فر زمان کافی برای استراحت داشته باشد و به این منظور با هماهنگی و اقدام باشگاه در حل پیگیری موضوع هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز