محمدرضا خلعتبری در گفتگو با برنا:

صعود تیم ملی غیرممکن نیست/ دوست دارم در پرسپولیس بمانم

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۸۵۷۰۹
صعود تیم ملی غیرممکن نیست/ دوست دارم در پرسپولیس بمانم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم رحیمی مشکل من با عجمان را حل کند.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا، تاکید کرد ملی پوشان باید تلاش کنند تا شروع جام جهانی به آمادگی کامل برسند. مهاجم پرسپولیس اعتقاد دارد بازیکنان تیم ملی نباید خودشان را دست کم بگیرند چون توانایی آنها بالا است و می توانند نتایج خوبی در جام جهانی بگیرند. خلعتبری ابراز امیدواری کرد با مدیریت رحیمی در پرسپولیس مشکل او با باشگاه عجمان هم برطرف شود.

*اردوی آفریقا چطور بود؟
اردوی بسیار خوبی بود از نظر امکاناتی در شرایط فوق العاده ای بودیم. اغراق نیست اگر بگویم اردوی آفریقا یکی از بهترین اردوهایی بود که در آن شرکت کردم. 4 بازی دوستانه هم انجام دادیم که 2 پیروزی، یک تساوی و یک باخت داشتیم و البته باخت به خاطر خستگی بود. امکانات کمپ، محل تمرین و تغذیه بازیکنان هم خوب بود.

*به نظرت کی‌روش توانست به اهدافی که داشت دست پیدا کند؟
من فکر می کنم کی روش تا اندازه زیادی برنامه هایی که داشت را پیاده کرد. تنها مشکلی که داشتیم نبود برخی از بازیکنان بود که اگر آنها هم بودند همه چیز عالی می شد.

*ظاهراً در این اردو فقط تمرینات بدنسازی انجام دادید؟
بله تمرینات ما بسیار پرفشار بود و بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار گرفتند. در این اردو مطابق علم روز دنیا تمرین کردیم و خدا را شکر که همه چیز بسیار خوب بود.

*فکر می‌کنی تیم ملی تا شروع جام جهانی به آمادگی ایده آل برسد؟
حتماً باید این اتفاق بیفتد. شرایط جوری است که تیم ملی می تواند تمرینات خوبی را پشت سر بگذارد. ما باید بتوانیم در جام جهانی نتایج قابل قبولی بگیریم گرچه کار بسیار سخت است اصلا در گروه آسانی قرار نگرفته ایم. اردوی بعدی ما در اتریش که آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی است اهمیت زیادی برایمان دارد و باید در این اردو بازیکنان خودشان را از همه نظر برای شروع جام جهانی آماده کنند.

*برخی اعتقاد دارند نتایج آبرومندانه و باخت با تعداد کم گل خورده می‌تواند برای ایران قابل قبول باشد. این موضوع را قبول داری؟
نه من و نه هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی با این حرف موافق نیستیم. ایران می تواند نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد و اصلاً شرایط این طور نیست که برای باختن با تعداد کم گل خورده بازی کنیم. هر بازیکنی که در جام جهانی بازی کند با تمام وجود برای پرچم ایران به میدان می رود چون هم می خواهد از خودش کارنامه قابل قبولی به جا بگذارد و هم نسبت به پیراهن کشورش غیرت دارد. به نظر من ملی پوشان و هواداران و رسانه ها نباید تیم ایران را دست کم بگیرند.

*به صعود از گروه هم فکر می‌کنی؟
همه چیز بستگی به روند بازی ها دارد. گروه سختی داریم اما هیچ چیز غیرممکن نیست می توانیم صعود کنیم.

*ظاهراً اختلافات پرسپولیس با باشگاه عجمان هم در حال برطرف شدن است.
بله من هم شنیده ام باشگاه عجمان به رحیمی و هیات مدیره پرسپولیس تبریک گفته است ظاهراً مذاکراتی هم انجام شده و امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم برای حل این مشکل گرفته شود. من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست دارم در این تیم بمانم امیدوارم رحیمی بتواند عجمانی ها را راضی کند.

*اگر پیشنهاد اروپایی داشته باشی به لژیونر شدن فکر می‌کنی؟
من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر پیشنهادی برسد باشگاه باید درباره آن تصمیم بگیرد. در حال حاضر همه تمرکزم روی تمرینات و اردوی تیم ملی است تا بتوانم با تمام وجود به کشورم خدمت کنم.

*پیام صادقیان هم از تیم ملی خط خورد. با او صحبتی داشتی؟
برای پیام ناراحت شدم اما تماسی با او نداشتم چون می دانستم خیلی ناراحت است و گفتم به حال خودش بماند. شرایط فوتبال همین است و پیام می تواند در آینده روزهای خوبی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز