اعضای هیات مدیره با رحیمی اختلاف ندارند

عابدینی: مشکلات پرسپولیس یک شبه حل نمی‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۰:۰۴
کد خبر: ۱۸۷۶۵۱
عابدینی: مشکلات پرسپولیس یک شبه حل نمی‌شود
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: رحیمی و هیات مدیره پرسپولیس اختلافی با هم ندارند.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حساب های باشگاه پرسپولیس همچنان مسدود است. هیات مدیره جدید وارث بدهکاری ها و مالیات پرداخت نشده از دوره های پیش است که رقم بدهی به دارایی و مالیات 18 میلیارد تومان است. اگر قرار به پرداخت این بدهی باشد هیات مدیره باید 100 میلیارد تومان پول روی میز بگذارد به همین دلیل به دنبال راه حلی برای پرداخت این بدهی هستند.

وی ادامه داد: بحران بغرنجی از دوره های پیشین در پرسپولیس باقی مانده است. مدیری که به این باشگاه می آید باید تمام مشکلات را حل کند و نگوید چون مشکلی مربوط به دوره های پیش بوده به او مربوط نمی شود. مدیرعامل در قبال باشگاه، بازیکنان و مردم مسئول است. یک مدیر باید پاسخگوی مشکلات مدیران قبلی هم باشد.

عابدینی افزود: یکی از مشکلات اصلی در پرسپولیس تک امضا بودن قراردادها است. قوانین تجارت کاملا مشخص است و قراردادهای تک امضا معتبر نیستند. اگر الان پولی بابت این قراردادها پرداخت شود شاید غیر معتبر باشد آن وقت چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ هیات مدیره در تلاش است مصوبه ای را در این باره تصویب کند که هنوز این اتفاق رخ نداده و باید بیشتر تامل کرد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: مشکلات پرسپولیس یک شبه حل نمی شود. باید اختیارات اعضای هیات مدیره به مدیرعامل تفویض شود تا او بتواند کاری انجام دهد. هنوز پولی به بازیکنان پرداخت نشده و آنها گله مند هستند. با توجه به مسدود بودن حساب ها اگر از حساب شخصی پول پرداخت شود دوباره افراد از پرسپولیس طلبکار می شوند و این روش هم اصلا قانونی نیست. پرسپولیس می تواند بدهی اش را به اداره مالیات و دارایی قسطی بدهد. آنها پا بیخ گلوی پرسپولیس نگذاشته اند و می توان روشی برای حل و فصل این موضوع پیدا کرد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اشاره به شایعه اختلافاتی که بین اعضای هیات مدیره وجود دارد، بیان کرد: تاکنون جلساتی با استیلی و سایر اعضای هیات مدیره داشته ام. آنها به دنبال حل و فصل مسایل هستند و در تمامی جلسات هم بر حمایت از رحیمی تاکید شده است. قطعا رحیمی از سوی هیات مدیره حمایت خواهد شد و اختلافی بین اعضا وجود ندارد.

عابدینی با اشاره به اینکه موضع هیات مدیره حفظ علی دایی است، گفت: بحث هیات مدیره حمایت قطعی از علی دایی است. زمانی هم که اسم کمیته فنی مطرح شد خیلی ها موضع گرفتند. باید شرح وظیفه کمیته فنی روشن شود تا اعضا بر اساس وظیفه ای که برایشان تعریف شده عمل کنند. باید ببینیم می خواهیم براساس قانون عمل کنیم یا ملوک الطوایفی پرسپولیس را اداره کنیم. باید بین دایی و هیات مدیره تطابق فکری ایجاد شود. در حال حاضر پرسپولیس از همه چیز مهم تر است و اگر نام پرسپولیس نبود این افراد دور هم جمع نمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم هیات مدیره و مدیرعامل مبنی بر حفظ علی دایی است. اگر قرار مبنی بر تمدید است که باید بشود و اگر قرارداد تمدید شده اشکالاتی دارد باید برطرف شود به نفع علی دایی نه به نفع باشگاه. وقتی کسی بابت استخدام یک معمار دو میلیارد پول پرداخت می کند نباید به او نقشه بدهد. وقتی ما داریم برای علی دایی 2میلیارد تومان هزینه می کنیم یعنی داریم برای تفکر او پول می دهیم. در نهایت هم او باید پاسخگو باشد. باشگاه باید طبق لیستی که دایی می دهد بازیکن بگیرد. مثلا دایی در هر پست 3 اولویت دارد و باشگاه باید یکی از آنها را جذب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز