محمدنبی: بازیکنان در آمادگی کامل نبودند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۵:۱۰
کد خبر: ۱۸۸۹۱۲
محمدنبی: بازیکنان در آمادگی کامل نبودند
سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص بازی دوستانه ایران و بلاروس به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون  گفت: فکر می کنم کی روش یک تقسیم بندی در اردوی افریقای جنوبی و این اردو که در اتریش است دارد و برای بازی هم قاعدتا طراحی و برنامه خاص خودش را دارد و هدفی که کی روش دنبال می کند کاملا مشخص است. در وهله اول اینکه رقابتی که بین بازیکنان تیم ملی در تمرینات اردو و چند دیدار دوستانه بوجود می آید باعث می شود برداشت های فنی خوبی از عملکرد بازیکنان بدست بیاورد و بحث بعدی آمادگی مطلوب برای مسابقات جام جهانی در برزیل است. این دو مبحث جزو هدفهای کی روش است و این هدفها زمانی می تواند شکل بهتری بگیرد که ما در ادامه همین اردو به همین شکل کار کنیم و بتوانیم نتیجه از تمرینات و خروجی دیدارهای تدارکاتی خود بگیریم. البته بازیکنان تیم ملی باید بخوبی تمرین و استراحت کنند و همینطور تمرکز کافی داشته باشند و وقتی یک بازیکن از لحاظ جسمی و فنی آماده باشند قاعدتا از نظر روحی هم مشکلی نخواهد داشت.

سرپرست تیم ملی در ادامه گفت: البته بازیکنان در حال حاضر در شرایط سخت بدنی قرار دارند و آن هم به خاطر تمرینات فشرده و سختی که در اردو انجام می دهند. من فکر می کنم مسیری که سرمربی تیم ملی انتخاب کرده و تا پایان اردوی اتریش و همچنین سائوپائولو به روند روبه رشد بازیکنان اضافه خواهد کرد، چرا که کی روش به عنوان یک مربی حرفه ای همه چیر را مد نظر داده است و در این مسیر بازیکنان و همینطور اعضای تیم باید به هم کمک کنند و حداکثر استفاده را در این زمان باقی مانده تا مسابقات جام جهانی داشته باشند و نهایتا موفقیت و پیروزی شان برای کشور و تیم ملی ایران است.

وی در پایان گفت: فکر می کنم در بازی مقابل بلاروس کی روش با توجه به ترکیبی که در نیمه اول و دوم داشت توانست نقطه نظراتش را در این دیدار بدست بیاورد. ولی من فکر می کنم مسابقه برابر بلاروس بازی سنگینی بود چرا که بچه ها در آمادگی کامل نبودند. رضایت من هم رضایت سرمربی تیم هست و امیدوارم که کی روش از این بازی راضی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز