باید به پرسپولیس شکلی تازه بدهیم

استیلی: با دایی اختلافی ندارم

۱۳۹۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۱:۰۶
کد خبر: ۱۸۹۱۵۰
استیلی: با دایی اختلافی ندارم
حمید استیلی سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: همه اعضای هیات مدیره باشگاه باید بخشی از کارها را برعهده بگیرند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، حمید استیلی در اولین نشست اعضا جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش وجوانان گفت: من خودم را مدیون پرسپولیس می دانم. سالهای زیادی را در این تیم به عنوان بازیکن و مربی مشغول به کار بودم. هر زمان هم که خواستند در خدمت باشگاه بودم. در دوسال گذشته هم در آکادمی و پیشکسوتان باشگاه مشغول به فعالیت بودم و تمام تلاشم را کردم تا بتوانم برای پرسپولیس افتخار آفرینی کنم.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران در ادامه با اشاره به هم دل بودن اعضا هیات مدیره ادامه داد: هر کدام از ما در هیات مدیره وظیفه ای داریم و باید به آن عمل کنم. من نمی خواستم سخنگو باشم ولی با اصرار دوستان این سمت را قبول کردم و در حال حاضر با توجه به جایگاهی که دارم احساس مسئولیت می کنم و در این یک سالی که زمان داریم می توانیم کارهای مفیدی را انجام دهیم. باید این نکته را هم اضافه کنم که با توجه به همدل بودن تمامی اعضای هیات مدیره آینده ای روشن در انتظار تیم خواهد بود.

حمید استیلی در خصوص کارهایی که تا به حال انجام داده است گفت: من با معاون آموزش و پرورش آقای حمیدی جلساتی را برگزار کردیم تا بتوانیم تفاهم نامه ای را به امضا برسانیم تا از امکانات آموزش و پرورش استفاده کنیم و همچنین با استعدادیابی هایی که انجام می دهیم بتوانیم بازیکنان نخبه را شناسیایی کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه گفت: همه ما باید بخشی از کارها را بر عهده بگیریم. اکنون تیمی که داریم بسیار خوب است و اگر تقویت شود می توانیم به قهرمانی فکر کنیم. ما باید به باشگاه پرسپولیس شکلی تازه بدهیم و با این هم سو بودن که در هیات مدیره است حتما می توانیم به اهدافمان برسیم. مردم سرمایه ما هستند و این سرمایه نیاز به شفاف سازی و صداقت دارد تا آنها هم با ما همراه شوند.

استیلی تاکید کرد: با علی دایی هیچ اختلافی ندارم و خودم سرمربی بوده ام و می دانم که حیطه فنی متعلق به سرمربی است و کسی نباید ورود کند و هدف ما موفقیت پرسپولیس و شادی هواداران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز