بازدید نماینده رئال مادرید از امکانات باشگاه سپاهان

۱۳۹۳/۰۲/۳۰ - ۰۱:۳۵:۱۹
کد خبر: ۱۸۹۱۵۵
بازدید نماینده رئال مادرید از امکانات باشگاه سپاهان
خواکین ساگوئز مدیر فونداسیون باشگاه رئال مادرید که امروز وارد اصفهان شده بود ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مدیرعامل باشگاه هم دیدار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خواکین در ابتدای حضور خود در مجموعه باغ فردوس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از زمین‌های تمرین، استخرها، چمن‌های طبیعی و مصنوعی، زمین ماسه، رختکن‌ها، سالن‌های سرپوشیده، رستوران‌ها، سالن‌های بدنسازی و ... باشگاه در کمپ فردوس بازدید کرد.

در ادامه خواکین در دیدار با مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن سپاس از میزبانی خوب که از وی در باشگاه انجام پذیرفت امکانات باشگاه سپاهان را امکاناتی خوب و مناسب برای یک باشگاه در ایران خواند و کمپ فردوس را یک کمپ زیبا و مجهز در ایران قلمداد کرد.

وی تاکید کرد که با بازدیدهایی که از باشگاه های مختلف در ایران داشته‌ایم در نهایت تصمیم می‌گیریم که کمپ بزرگ رئال مادرید را کجا و با همکاری کدام باشگاه راه‌اندازی کنیم.

مهرزاد خلیلیان نیز در این نشست ضمن معرفی و ارائه تاریخچه‌ای از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه رئال مادرید را یک الگوی بزرگ جهانی در فوتبال دانست و از برنامه‌های آموزشی این باشگاه در سراسر جهان قدردانی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که فونداسیون باشگاه رئال و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بتوانند در راستای اهداف مشترک، برنامه های دو جانبه ای را با یکدیگر برگزار کنند.

نظر شما