جام جهانی بیستم

استیلی: نیجریه را زیاد بزرگ کرده بودند

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۸:۴۳:۱۸
کد خبر: ۱۹۶۲۳۰
استیلی: نیجریه را زیاد بزرگ کرده بودند
پیشکسوت و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کار تیم ملی و کی‌روش خوب بود که نیجریه یک فرصت هم پیدا نکرد ولی برابر آرژانتین به تدابیر جدیدی نیاز داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمید استیلی گفت: تیم ملی ایران یک امتیاز خوب در اولین بازی خود کسب کرد که نشان داد توانایی خوبی در تیم وجود دارد. کار دفاعی تیم ما خیلی خوب بود و مهم است که هیچ موقعیت صددرصد گلزنی به حریف ندادیم. اگر کمی در کار حمله بهتر عمل می‌کردیم و باور داشتیم که می‌توانیم این بازی را ببریم این امر دور از دسترس نبود و امکان غلبه بر نیجریه را داشتیم.

وی درباره اینکه اولین تساوی و بازی بدون گل جام تاکنون رقم خورده است، ادامه داد: در کل این نتیجه برای ما خوب بود. ما تیم اصلی نیجریه را ندیده بودیم. اعتقاد دارم تصویری که از آنها ارائه شده بود، درست نبود. نیجریه بسیار بزرگتر از آنچه که بود، جلوه داده شد. وقتی در دقایق پایانی درک درستی از حریف ایجاد شد، شانس پیروزی برای ما بود و این نیجریه بود که برای تساوی تلاش می‌کرد. در کل اعتقاد دارم بازی و نتیجه خوبی را شاهد بودیم. البته از تیم ایران هم شناخت خوبی وجود نداشت ولی حالا تاکتیک و نفرات ما را بهتر شناخته‌اند و باید بسیار مراقب بود.

استیلی که یکی از گل‌های حساس و ماندگار جام جهانی را به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: اولین بازی، اهمیت زیادی داشت. اگر می‌باختیم با توجه به بازی پیش رو مقابل آرژانتین، شرایط خیلی سخت می‌شد. کارلوس کی روش عملکرد بسیار خوبی داشت. تاکتیک خوبی را برگزید و تعویض‌های خوبی داشت. البته او که استاد آنالیز است، حتما خوب می‌داند که این شیوه دیگر برابر آرژانتین جواب نمی‌دهد و تغییراتی لازم است. نیجریه بازیکنی نداشت که تک به تک‌ها را رد کند. شاید تا حدی یکی، دو نفر آنها این قابلیت را داشتند اما آرژانتین تیم متفاوتی است. نفراتی مثل دی ماریا، مسی یا آگه رو به خوبی از تک به تک‌ها رد می‌شوند و تدابیر خاصی لازم است. از سوی دیگر آنها دیده‌اند که مدافعان کناری ما در حمله شرکت ندارند.

سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس درباره نشست روز گذشته هیأت مدیره هم تصریح کرد: هیأت مدیره به صورت هفتگی جلسه دارد و این برنامه به قوت خود باقی خواهد بود. در نشست دیروز هم مسائل گوناگون حقوقی و مالی مطرح و از سوی مدیر عامل گزارش ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز