تصمیمی بگیریم که به سود آینده فوتبال باشد

کلانی: مربی خارجی باید مشروط کار کند

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۳:۴۰
کد خبر: ۲۰۰۸۶۵
کلانی: مربی خارجی باید مشروط کار کند
پیشکسوت فوتبال گفت: فدراسیون باید با رویکردی منطقی قرارداد کی‌روش را تمدید کند یا به او اجازه جدایی بدهد.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا در خصوص بحث تمدید قرارداد کی روش اظهار داشت: بعد از جام جهانی جوی احساسی درباره تمدید قرارداد کی روش مطرح شد اما نباید همراه با این جو برای آینده فوتبال ایران تصمیم گیری شود. بلکه فدراسیون باید با رویکردی منطقی قرارداد کی روش را تمدید کند یا به او اجازه جدایی بدهد.

وی ادامه داد: کی روش از فوتبال ایران شناخت خوبی پیدا کرده و با فرهنگ احساسی ما آشنا شده است. بازیکنان هم علاقه زیادی به او دارند و همین مسائل کمک می کند ما بتوانیم در جام ملت ها نتایج قابل قبولی بگیریم. موفقیت در جام ملت ها می تواند غرور خدشه دار شده فوتبال ایران را ترمیم کند. کی روش با تجربیات خودش و جو خوبی که در فوتبال ایران وجود دارد می تواند ما را در جام ملت ها به موفقیت برساند به شرط اینکه در تمدید قراردادش مسائل فنی را هم در نظر بگیریم.

کلانی افزود: با حضور مربی خارجی در فوتبال ایران به صورت مشروط موافقم اگر قرار است از مربی خارجی استفاده کنیم باید کاری کنیم که او تیم های پایه را زیرنظر داشته باشد و چند نسل را برای فوتبال ما بسازد نسل هایی که با فرهنگ اروپایی خو گرفته باشند و بعدها هم تبدیل به مربیان مطرحی در فوتبال ما بشوند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش مربی بزرگی در فوتبال ایران است و مورد تایید بزرگان فوتبال قرار گرفته است اگر او بماند باید به تیم های پایه کمک کند و برای آنها برنامه ریزی خوبی داشته باشد. امیدوارم تصمیمی که برای فوتبال کشورمان گرفته می شود به سود آینده فوتبال باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز