تاج: رعایت بودجه توسط باشگاه‌ها الزامی است

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۳:۲۳
کد خبر: ۲۰۱۱۶۸
تاج: رعایت بودجه توسط باشگاه‌ها الزامی است
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: رعایت بودجه باشگاه‌ها که توسط خود باشگاه‌ها به سازمان لیگ اعلام شده الزامی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا اخیرا شنیده شده که برخی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال به علت ضوابط باشگاه با بقیه باشگاه‌ها قرارداد بالاتر می‌بندند توضیحاتی ارائه کرد. 

مهدی تاج اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام شده رعایت بودجه باشگاه‌ها که توسط خود باشگاه‌ها به سازمان لیگ اعلام شده الزامی است و رعایت سقف این بودجه‌ها مورد رصد سازمان بازرسی کل کشور، بازرسی سازمان لیگ و حسابرس و بازرسی قانونی باشگاه‌ها می‌باشد.

وی افزود: بنا نیست به علت مشکلات مالی و رعایت ضوابط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، بازیکنان این دو باشگاه به بقیه باشگاه‌ها منتقل شوند. به هر جهت رعایت ضوابط و مقررات بخشی از ضوابط باشگاه‌ها است که به صورت جدی مورد عنایت سازمان لیگ می‌باشد، لذا از همین جا از کلیه باشگاه‌ها درخواست می‌کنم که مشکلاتی را برای خود و شرکت‌های تحت پوشش آنها به وجود نیاورند و نسبت به رعایت بودجه اعلام شده به سازمان لیگ اهتمام جدی ورزند تا از این رهگذر دچار اشکال نگردند.

تاج در ادامه تصریح کرد: به همین جهت تفاهم و تعاملی که بین باشگاه‌ها وجود دارد این است که کسی از قانون تخطی نکند و اگر یک یا دو باشگاه این مهم را انجام ندهند باید به سازمان لیگ و سازمان بازرسی و هم به صورت رسمی به افکار عمومی پاسخگو باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز