دستمزد دستیاران کم می‌شود نه سرمربی

کفاشیان: ۸۰ درصد توافق با کی‌روش انجام شده است

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۴:۰۸
کد خبر: ۲۰۱۳۴۹
کفاشیان: ۸۰ درصد توافق با کی‌روش انجام شده است
رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال ادامه همکاری با سرمربی فعلی تیم ملی خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این فدراسیون مشکلات بسیاری دارد اما با توجه به درخواست مردم، تلاش خود را برای کی‌روش به کار بسته است. وی همچنین گفت: به نظرم تا 80 درصد کارها انجام گرفته و تنها 20 درصد از جزییات توافق بین ما و ایشان باقی مانده است. 

علی کفاشیان در خصوص انتشار مفاد پیشنهادی این فدراسیون به کارلوس کی‌روش، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: قطعا برخی موارد در این بسته پیشنهادی با آنچه رسانه‌ای شده، فرق دارد. این موضوع کاملا بین ما و کی‌روش محرمانه است اما تا زمانی که نهایی نشود، قطعیت ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دستمزد کی‌روش افزایش داشته؟، بیان کرد: بله پیشنهاد ما نسبت به قبل افزایش دارد. یکسری فعالیت‌ها وجود داشت که باعث شد پیشنهاد خودمان را افزایش بدهیم ولی در کنار آن دستمزد دستیارانش را کاهش داده‌ایم. در واقع با افزایش دستمزد کی‌روش یک بخش از قرارداد دستیارانش را کاهش داده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، با بیان اینکه افزایش دستمزد کی‌روش به این فدراسیون فشار وارد خواهد کرد، یادآور شد: با وجود مشکلاتی که داریم فدراسیون به خواسته مردم احترام گذاشته و تمام تلاش خودمان را به کار گرفته‌ایم که کی‌روش را حفظ کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: البته هر چقدر ما صرفه جویی انجام بدهیم، به تیم‌های پایه رسیدگی می‌شود که این خواسته سرمربی تیم بزرگسالان هم هست.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که چقدر برای تمدید قرارداد کی‌روش شانس قایل هستید؟، گفت: تا 80 درصد کارها حل شده که تنها 20 درصد مربوط به جزییات باقی می‌ماند. فکر می‌کنم که ایشان هم موافقت کند که در تیم ایران بماند. مگر اینکه از جای دیگر پیشنهاد بهتری داشته باشد که از آن خبر ندارم.

نظر شما