جلسه هیات مدیره استقلال برگزار شد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۵:۵۳
کد خبر: ۲۰۱۳۵۷
جلسه هیات مدیره استقلال برگزار شد
سخنگوی باشگاه استقلال ضمن تشریح مصوبات جلسه هیات مدیره آبی پوشان می گوید لازمه صرفه جویی در هزینه های این تیم تعامل میان بازیکنان و مدیریت استقلال است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید سعید افجه ای سخنگوی باشگاه استقلال بعد از جلسه امروز هیات مدیره این تیم گفت: اکثر زمان این جلسه به پیگیری مصبات قبلی گذشت. در این جلسه 7 نفر از اعضا حاضر بودند و آقایان نجف نژاد و معینی در این جلسه غایب بودند.

وی در پاسخ به سوالی درباره غبت نجف نژاد در جلسات اخیر هیات مدیره استقلال اظهار کرد: به هرحال من یک بار شخصا هماهنگ کردم که ایشان به جلسه برسند اما مسئله این است که او در کمیسیون مجلس نیز حاضر است و ساعت کار این کمیسیون با جلسات هیات مدیره یکی است. جلسه امروز ساعتش به گونه ای بود که ایشان به هیچ وجه نمی توانست در جلسه حاضر شود و البته تلاش داریم که بعد از ماه مبارک رمضان جلساتمان را زمانی تنظیم کنیم که ایشان هم در جلسات حاضر شوند. این امر مستلزم تغییر ساعت جلسات آقای نجف نژاد در کمیسیون مجلس است یا اینکه ما ساعت جلسات مان را کمی تغییر دهیم. البته در جلسه امروز آقای معینی هم غایب بودند که دلیل این امر سفر ایشان بود و انشاءالله در جلسات بعدی ما حتما حضور خواهند داشت.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره مصوبات امروز هیات مدیره تیمش بیان کرد: یکی از تصمیمات امروز این بود که آقای افشارزاده با هماهنگی سرمربی تیم جلسه ای داشته باشند و تکلیف 4 بازیکن ملی پوش استقلال را روشن کنند. این روشن شدن به معنای وضعیت قرارداد آنها و حضورشان در اردوی ترکیه است.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد تیموریان پیشنهادی دو میلیاردی به استقلال داده است، عنوان کرد: اصلا با ایشان و سه ملی پوش دیگر بحث رقم نداشته ایم. البته سیاست کلی ما بر این است که همانطور که کشور در حال صرفه جویی است، ما هم در هزینه ها صرفه جویی داشته باشیم و این امر مستلزم یک تعامل میان بازیکنان و ماست. امیدواری که بازیکنان هم در این مسئله ما را یاری کنند.

افجه ای در ادامه بازهم درباره مصوبات امروز هیات مدیره صحبت کرد و گفت: در این جلسه قرار شد تا مطالبات قبلی پیشکسوتان پرداخت شود. انشاءالله سایر مشکلات آنها را در جلسات بعدی پیگیری می کنیم.

او اضافه کرد: در جلسه امروز بحثی مفصل درباره خصوصی سازی استقلال هم بر اساس ابلاغیه جدید وزارت ورزش داشتیم. اعضا در این باره صحبت های خوبی را ارائه دادند و قرار است تا بر اساس نظر مجلس به سمت اصل 44 حرکت کنیم و انشاءالله شاهد واگذاری باشگاه به بخش خصوصی باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال درپاسخ به سوالی درباره اردوی ترکیه اظهار کرد: به بنده از سوی هیات مدیره تکلیف شد که در اردوی ترکیه به عنوان نماینده سایر اعضای محترم حاضر باشم و به امید خدا دو روز دیگر راهی این کشور می شویم. البته امید ما این هست که در این اردو 4 بازیکن ملی پوشمان هم باشند تا با تمام اعضا و شکلی کامل راهی اردو شویم.

او درباره تیموریان و اینکه گفته می شود سرمربی استقلال اصرار زیادی دارد تا او در تیم بماند و آیا این مسئله می تواند موجب پرداخت مبلغی بیش از سایرین به این بازیکن شود، گفت: البته اینکه آقای قلعه نویی اصرار به حضور تیموریان داشته باشند را من نمی دانم و شاید هم اینگونه باشد اما قرار است که آقای قلعه نویی با این چهار بازیکن به طور کلی صحبت داشته باشند و آقای افشار زاده هم اگر لازم دیدند با تماس تلفنی از اعضای هیات مدیره درباره آنها مشورت کنند و با گرفتن تاییدیه آنها اقدامات لازم را جهت حفظ آنها به عمل در آورند.

افجه ای در پایان و در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت تیم بانوان استقلال گفت: امروز فرصتی جهت بحث درباره وضعیت آنها نشد اما موضوع بحث آنها در روند ما قرار دارد. البته اولویت فعلی ما تیم بزرگسالان استقلال است و بعد از فارغ شدن از کار این تیم می توانیم به تیم بانوان هم رسیدگی بیشتری داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز