بازیکنان از حضور افشارزاده خوشحال هستند

فخرالدینی: مزد تمریناتمان را در لیگ می‌‌گیریم

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۰۳۰۹۵
فخرالدینی: مزد تمریناتمان را در لیگ می‌‌گیریم
بازیکن استقلال ضمن ابراز خرسندی از تمرینات تیمش در استانبول می‌‌گوید خوشحال است از اینکه برای نخستین بار با لباس تیم پرافتخار استقلال به میدان رفته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، میلاد فخرالدینی درباره اردوی ترکیه و شرایط آبی پوشان اظهار کرد: در یکی از بهترین اردوهایی هستیم که در طول دوران ورزشیم تجربه کرده‌ ام. این بهترین بودن ناشی از امکانات و تمرینات است. در هتل بسیار خوبی ساکن هستیم و به لحاظ تمرینات بدنسازی و تاکتیکی هم تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم و جواب این تمرینات سخت را حتما در لیگ برتر می‌گیریم.

او با اشاره به عملکرد خوب تیم در اولین بازی تدارکاتیشان اظهار کرد: ما بازی خیلی خوبی را در مقابل بورسیا اسپور ارائه دادیم. هرچند که داوری بر ضد ما بود اما عملکرد ما خیلی خوب بود و از سویی دیگر بیشتر تمرکز ما روی این بود که از این بازی و اردو درس بگیریم. ما به دنبال هماهنگ تر شدن بودیم و برد و باخت برای‌مان خیلی مهم نبود. ما در دوران سخت بدنسازی هستیم و به لحاظ بدنی خیلی سخت است که بتوانید در بازی های سنگین انقدر خوب بازی کنید اما ما این کار را کردیم.

او با اشاره به عملکرد خودش در این دیدار افزود: استقلال تیم بزرگی است و خوشحالم که در مقابل بورسیا اسپور برای اولین بار با پیراهن این تیم پرافتخار به میدان رفتم. از این بابت خیلی خوشحالم و مطمئنم که من هم مثل سایر بازیکنان حتما روز به روز بهتر می شوم و البته فکر می کنم برابر بورسیا اسپور هم بازی خوبی را انجام دادم.

هافبک راست استقلال در پایان در پاسخ به سوالی درباره مدیریت باشگاه استقلال و ارزیابی وی از افشارزاده، عنوان کرد: افشارزاده مدیری ثابت شده است. او سال ها به ورزش خدمت کرده و در ورزش ایران سابقه بلندی دارد. بازیکنان از حضور او خوشحال هستند و درحال حاضر با مدیریت ایشان، باشگاه روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و بازیکنان از شرایط فعلی راضی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز