رئیس آکادمی ملی فوتبال:

با برگزاری فستیوال فوتبال پایه آینده تیم‌های ملی پایه تامین می‌شود

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۱:۲۹
کد خبر: ۲۰۳۳۱۶
رئیس آکادمی ملی فوتبال در نشستی که با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین وزارت آموزش و پرورش برگزار شد به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد حسین علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: قرار شد فستیوال فوتبال پایه در سال 93 بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود. ما در سال گذشته این فستیوال را با شرکت 25 هزار فوتبال آموز و با حضور بلاتر و شیخ سلمان با موفقیت برگزار کردیم که در نهایت تحسین کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز به دنبال داشت. این روند که سرمایه گذاری برای فوتبال پایه است را باید ادامه دهیم تا آینده تیم های ملی را تامین کنیم. بخش مهم برگزاری این فستیوال به وزارت آموزش و پرورش باز می گردد که از دکتر مهرزاد حمیدی-معاونت وزارت آموزش و پرورش خواسته ایم تا ما را در این امر کمک کنند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری که از سوی وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد با شرکت 45 هزار فوتبال آموز فستیوال سال 93 را برگزار کنیم. این فستیوال ابتدا از سطح شهرستانها، سپس استانها و در نهایت مرحله پایانی آن در شهریور ماه و در تهران برگزار خواهد شد. با توجه به روندی که در سال گذشته و با برگزاری فستیوال فوتبال پایه داشتیم توانستیم تیم ملی زیر 14 سال را تشکیل دهیم که این امر بسیار مطلوب است.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری فستیوال فوتبال پایه، برگزاری رقابتهای ملی و بین المللی است تا بازیکنان در این رده سنی بتوانند با کشورهای همسایه به رقابت بپردازند و تجربه کسب کنند.خوشبختانه در تمامی مقاطع وزارت آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرده و ما را حمایت می کند.

وی افزود: تا پیش از این دغدغه خانواده حضور فرزندانشان در اماکنی بود که فوتبال را آموزش می دادند و بعضا مشکلاتی وجود داشت اما با ایجاد مدارس فوتبال، بچه ها دیگر مشکلی برای فعالیت ندارند. ابتدا این فوتبال آموزان در مدارس فوتبال فعالیت کرده و سپس در فستیوال فوتبال پایه شهرستان، استان و در نهایت در مرحله آخر به میزبانی تهران حضور خواهند داشت تا بتوانیم ثمرات خوبی را از حضورشان در تیم های ملی فوتبال پایه شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز