فولادی‌ها انگیزه داشتند

زرینچه: جام حذفی برایمان مهم است

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۳۰۰۸۶
زرینچه: جام حذفی برایمان مهم است
مربی استقلال می‌گوید رقابت‌های جام حذفی از اهمیت بسزایی برای تیمش برخوردار است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جواد زرینچه پس از پیروزی یک بر صفر آبی پوشان برابر فولاد نوین اهواز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: از ابتدا می‌دانستیم که بازی سخت و دشواری داریم. حریف تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای بود که از جوانان خوبی بهره می‌برد. همین مسئله باعث شد که ما در این دیدار30 دقیقه بیشتر بدویم و تلاش کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش در نیمه اول خوب بازی نکرد، اظهار کرد: انگیزه فولاد و بازی خوب بازیکنان آنها تاثیرگزار بود و ضمن آنکه بازی پخش مستقیم می‌شد تیم حریف بازی خوبی ارائه کرد و اگر ما در نیمه اول خوب نبودیم به خاطر بازی خوب بازیکنان فولاد بود. 

زرینچه در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه تیمش در غیاب کرار خوب بازی نمی کند چیست، بیان کرد: از قابلیت‌های کرار نمی‌توان به سادگی گذشت. او هر وقت بوده خوب کار کرده ولی ما تیم کامل خود را نداشتیم و نبود خیلی از بازیکنان باعث شد کیفیت لازم را نبینیم. انشاالله مصدومان برگردند تا به روزهای خوبی برسیم. 

زرینچه در پاسخ به این پرسش که هدف استقلال در جام حذفی چیست، هم عنوان کرد: ما به جام حذفی مثل رقابت‌های لیگ برتر نگاه می‌کنیم چراکه می‌توان با 5 پیروزی در آن قهرمان شد و به همین دلیل از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز