ملی‌پوشان ایران اردن را درهم کوبیدند

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۵:۱۵
کد خبر: ۲۳۱۰۰۷
ملی‌پوشان ایران اردن را درهم کوبیدند
تیم ملی دختران زیر 16 سال در سومین دیدار خود توانست تیم سرسخت اردن را از پیش رو بردارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدار دو تیم ملی ایران و اردن از سری رقابتهای مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا بعدازظهر امروز راس ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار شد که شاگردان شادی مهینی در این دیدار توانستند با 6 گل تیم اردن را شکست دهند.

نیمه نخست این دیدار که با گلهای فاطمه گرایلی(2) و فاطمه قاسمی(یک گل) به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار با حملات پی در پی بازیکنان ایران همراه بود که در نهایت فاطمه گرایلی سومین گل خود را در دقیقه 50 وارد دروازه اردن کرد. بازی نفس گیر و پر فشاری را از هر دو تیم شاهد بودیم.بازیکنان اردنی در نیمه دوم مرتبا بازیکنان ایرانی را با خطا متوقف می کردند. حملات ملی پوشان تمامی نداشت تا اینکه فاطمه قاسمی در دقیقه 82 برای بار پنجم دروازه اردن را باز کرد.

هنوز یک دقیقه از زدن گل پنجم این بازی نگذشته بود که فاطمه قاسمی گل سوم خود را وارد دروازه اردن کرد تا تیم ملی ایران با 6 گل اردن را شکست دهد.

هانیه خداپرست در دقیقه 87 به دلیل مصدومیت فاطمه گرایلی، وارد زمین شد. 

اعضای سفارت ایران در بنگلادش به همراه خانواده های خود و همچنین تماشاگران ایرانی و بنگلادشی تیم ایران را مرتبا تشویق می کردند. حدود 200 تماشاگر در روزشگاه بنگاباندهو حضور داشتند. 

پیش از آغاز دیدار ایران واردن، ملی پوشان به همراه کادر فنی در استادیوم بنگاباندهو حضور داشته و دیدار دو تیم ملی امارات و هند را تماشا کردند.

این دیدار را نامی ایمازومی از ژاپن، تشیروگی ناموی از ژاپن، پاک یانگ سونگ از کره جنوبی و مارگاریتا جسیکو کاتریتی از استرالیا قضاوت کردند.

بر همین اساس دیدار دو تیم ایران و اردن با گلهای فاطمه گرایلی(3) و فاطمه قاسمی(3 گل) به پایان رسید. ایران 6 بر یک اردن را در هم کوبید.

در دیگربازی از گروه B، دو تیم هند به مصاف امارات رفت که این بازی با نتیجه 12 بر صفر به سود تیم هند به پایان رسید.

آخرین دیدار ایران روز پنجشنبه یکم آبانماه برابر تیم میزبان(بنگلادش) راس ساعت 17:00 به وقت محلی و ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار می شود.

نظر شما