شکست پرسپولیس در غیاب دوربین ها

پنجه درخشان گربه نارنجی

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۶:۲۸
کد خبر: ۲۳۱۰۵۲
پنجه درخشان گربه نارنجی
پرسپولیس دومین شکست متوالی خود را این بار در ورشگاه آزادی پذیرا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا پرسپولیسی ها که روز قبل با لشکری از بازیکنان مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار گرفتند در نهایت به رغم حملاتی که روی دروازه حریف انجام دادند و موقعیت هایی که نیلسون از سایپایی ها گرفت با تک گل میلاد میداوودی شکست را پذیرا شدند.

در دقیقه 61 میلاد میداوودی از فاصله 30متری سوپرگل زد و شدت ضربه اش آنقدری زیاد بود که نیلسون با توپ داخل دروازه رفت.
 
این در حالی بود که پیام صادقیان، زاهدی بازیکن جوان این تیم، عباس زاده و مهدی طارمی به دفعات موقعیت های زیادی را از دست دادند تا در نهایت در میان دو دستگی هواداران برای تشویق دایی از یک سو و حمایت از پرسپولیس و درخشان از سوی دیگر بازی به پایان برسد.



صبا یک – گسترش فولاد صفر
گلی در شوره زار

صبا در چارچوب در حضور حدود 150 تماشاگر به مصاف گسترش فولاد رفت که در پایان شاگردان صمد مرفاوی با تک گل جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 65 توانستند به برتری دست یابند. صبا که ناکام از حذف در جام‌حذفی برای انتقام از ناکامی به میدان آمده بود، با پیروزی برابر تیم گسترش فولاد 19 امتیازی شد و با این سه امتیاز با ارزش به رده پنجم جدول رسید. در دیداری که کم حادثه و کم رونق بود، گل جلال الدین محمدی گلی زیبا در شوره زار کویر قم بود. گسترش فولاد با این نحوه بازی نشان داد که بعد از آمدن فراز کمالوند به جای تارتار هنوز هیچ پیشرفت مثبتی در کارش ایجاد نشده است.


استقلال خوزستان صفر – نفت مسجدسلیمان صفر
دربی بدون گل در خوزستان!

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی در نیمه نخست بدون هیج اتفاق خاصی دنبال شد اما بازی در نیمه دوم با موقعیت های زیادی از سوی استقلالی ها همراه بود و در هر صحنه ای که بازیکنان نفت خطا می کردند شاگردان ویسی اعتقاد به پنالتی داشتند. استقلالی ها نتوانستند از فرصت هایشان استفاده کنند و اواخر بازی نفتی روی ضدحملات صاحب موقعیت شدند که آنها بهره ای نبردند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نظر شما