واکنش مربی جدید تیم امید به انتقادات

افاضلی: خوشحالم که چنین فضایی ایجاد شده است

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۳۲۶
افاضلی: خوشحالم که چنین فضایی ایجاد شده است
هومن افاضلی علت حضورش در کادر فنی تیم امید را درخواست علی کفاشیان عنوان کرد و گفت: رئیس فدراسیون فوتبال از من خواست تا تیم را تا انتخاب سرمربی جدید اداره کنم.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: من دبیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال هستم و با توجه به حضور در این کمیته شخص آقای کفاشیان خواست که تیم امید را تا انتخاب سرمربی جدید اداره کرده و امورش را بر عهده بگیرم و اتفاقی خلاف واقع نیز رخ نداده است. من مسوول فنی تیم هستم و امور فنی نیز از این پس زیر نظر من خواهد بود.

وی درخصوص انتقاداتی که شده است، گفت: خوشحالم چنین فضایی وجود دارد که اشخاص می توانند از من انتقاد کنند. من هم سعی می کنم از این انتقادات استفاده کرده و از بحث های فنی اش که به درد می خورد، بهره بگیرم.

مربی تیم امید عنوان کرد: حتی زمانی هم که در فدراسیون کاره ای نبودم، سعی می کردم از تیم بزرگسالان هم انتقاد فنی کنم و هیچ گاه اجازه بحث شخصی را به خودم ندادم.

افاضلی درباره صحبت هایی که از سوی کفاشیان امروز مطرح شده بود، بیان کرد: متاسفانه یکی از سایت ها با من مشکل شخصی دارد و به دلیل شکایتی که از آنها کرده ام، سعی در تلافی کردن دارد. کفاشیان هرگز نگفت که من هیچ کاره ام و حرف هایش را در یکی از شبکه های تلویزیونی عنوان کرد.

وی درخصوص کناره گیری امیرحسین پیروانی نیز گفت: پیروانی دوست و همکلاسی من در کلاس های مربیگری است و می تواند کمک فراوانی به تیم امید کند.با او صحبت خواهم کرد تا متقاعد به بازگشتش کنم.

افاضلی در پایان اظهار داشت: تداوم حضورم روی نیمکت تیم امید بستگی به نظر سرمربی جدید دارد. البته آن موقع هم شخصا دوباره درباره ادامه فعالیتم در تیم امید تصمیم گیری خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز