هیچ جعلی در كار نبوده است

قنبرزاده: برخی ابهامات باقی ماند

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۰۲:۴۴:۳۳
کد خبر: ۲۳۳۴۷۰
قنبرزاده: برخی ابهامات باقی ماند
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: خروجی جلسه هفته آینده معلوم می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا منصور قنبرزاده عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید عملکرد کمیته فنی و توسعه این فدراسیون نقد جدی وارد است.

قنبرزاده پس از جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم یکی از بهترین جلسات چند سال اخیر هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال بود که حدود 12 ساعت به طول انجامید و در ارتباط با آن کار کارشناسی شد و بدون هیچ گونه تعارفات معمول و خیلی شفاف و در فضای بسیار دوستانه به بحث و صحبت پرداخته شد.

وی ادامه داد: شبهات و ابهاماتی برای اعضا مطرح بود که برطرف شد و ما مسائلی در ارتباط با مباحث ارزی داشتیم که رفع و رجوع شد.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه به دلیل تحریم امکان پرداخت مستقیم ارز به حساب ها از طریق AFC و فیفا نبود بیان کرد: در این رابطه مسائلی وجود داشت و اسناد مالی ارائه شد. این موضوع یکی از ابهاماتی بود که مدنظر قرار گرفت و علاوه بر این حسابرسی پیش‌نویس‌هایی داده بود که خزانه دار اجازه و زمان لازم برای بررسی موضوع را خواستار شد تا گزارش نهایی را ارائه کند چرا که موضوع عنوان شده گزارش نهایی نبود بلکه تنها پیش‌نویس بود و خزانه دار به دلیل اینکه باید در این رابطه توضیح می‌داد، تقاضای زمان برای بررسی کرد. این اولین بار است که ریز به ریز مسائل به هیات رییسه اعلام می‌شود و قرار است تمام صورت های مالی، اسنادهای مالی و آیین نامه‌های معاملات از سال 91 بررسی شود و در این رابطه بسیاری از ابهامات برطرف شد.

قنبرزاده نامه امضا شده توسط اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری دبیرکل و رییس کمیته فنی و توسعه این فدراسیون اظهار کرد: در ارتباط با این نامه باید بگویم که عزل نایب رییس در کار نبود بلکه تنها موضوع بحث دبیرکل و کمیته فنی و توسعه مطرح بود. آقای کفاشیان هم در این رابطه اعلام کردند هر ابهامی دارید بدون تعارف بگویید و آن‌ها نیز در این رابطه توضیح خواهند داد. خدا را گواه می‌گیرم که در بحث دبیرکل بسیاری از ابهامات بررسی و برخی ابهامات باقی ماند اما عملکرد کمیته فنی حتی پس از آنکه کتابچه ای را به ما ارائه کردند مورد نقد جدی قرار گرفت و هنوز هم مورد نقد ماست.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین در ارتباط با نامه امضا شده توسط اعضای هیات رییسه گفت: این نامه‌ای است که 7 نفرمان امضا کرده‌ایم و هیچ گونه جعلی در کار نبوده و اصل نامه هم، هم‌اکنون با من است. خروجی برخی مسائل هفته آینده مشخص خواهد شد.

قنبرزاده همچنین با اشاره به اساسنامه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: براساس اساسنامه نصب و عزل دبیرکل براساس پیشنهاد رییس فدراسیون و تصویب اعضای هیات رییسه خواهد بود. در این مورد ابهاماتی وجود داشت و برطرف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز