نشست هیأت مدیره پرسپولیس به بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی موکول شد

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۰۲:۵۱:۱۳
کد خبر: ۲۳۳۴۷۳
نشست هیأت مدیره پرسپولیس به بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی موکول شد
با توجه به مشغله کاری که برای برخی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس وجود داشت‌، نشست هیأت مدیره به بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی موکول شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مشغله کاری که برای برخی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس وجود داشت‌، نشست هیأت مدیره به بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی موکول شد اما با حضور رئیس هیأت مدیره، سرپرست باشگاه و بنده درباره بعضی از مسائل روز باشگاه بحث و گفتگو داشتیم.

مهدی خواجوند گفت: قرار بود امروز نشست هیأت مدیره باشگاه برگزار شود اما بعضی از اعضای هیأت مدیره با توجه به برنامه کاری که داشتند امکان حضور در جلسه را پیدا نکردند. بر همین اساس با لغو جلسه رسمی هیأت مدیره، آن را به بعد تاسوعا و عاشورای حسینی موکول کردیم.

وی افزود: با این وجود با توجه به حضور آقای حمیدرضا سیاسی، بهروز منتقمی و بنده به بحث و بررسی درباره برخی موارد پرداختیم که در پایان جلسه تماسی تلفنی با بعضی از اعضای هیأت مدیره برقرار شد تا از نظر و مشورت آنها نیز استفاده کنیم.

در جلسه امروز از طرف سرپرست باشگاه، گزارش کاملی از مسائل مالی و اجرایی دوره سرپرستی ایشان ارائه شد. همچنین بحث و گفتگو در مورد تیم‌های پایه، تشکیل تیم «ب» و تشکیل ستاد لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت که این مباحث در جلسه رسمی هیأت مدیره نیز مطرح خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا مباحث مربوط به جدایی اسپانسر و جذب اسپانسر جدید در نشست امروز طرح شده یا نه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با اقدامات هیأت مدیره، مشکلی برای انجام پرداخت‌ها و تامین هزینه‌ها وجود ندارد، در این ارتباط با بررسی کامل جوانب امر و پیشنهادها تصمیم‌گیری خواهد شد. البته صحبت‌های مفصلی درباره شناسایی ظرفیت‌های درآمدزایی باشگاه مطرح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز