همیشه اروپا را مثال می زنیم اما مگر همه چیزمان مثل اروپاست؟

قلعه نویی: با آندو تعارف ندارم/ هرچه بگویم قلم به دست ها حمله می کنند

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۲:۱۹
کد خبر: ۲۳۳۵۵۱
قلعه نویی: با آندو تعارف ندارم/ هرچه بگویم قلم به دست ها حمله می کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تاکنون نتوانسته ایم از بضاعت کامل تیم استفاده کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صبا عنوان کرد:همه بازی ها شرایط خودش را دارد.ما مقابل پارسه 45 دقیقه عقب بودیم.بازی ها به هم خیلی نزدیک شده اند و سخت هستند.صبا هم از این قاعده مستنثنی نیست. مربی خوب و بازیکنان جوانی دارد. ما شرایط بهتری پیدا کرده ایم.بازیکنان مصدوم به تمرین عمومی رسیده اند ولی برای شرایط مسابقه کار دارند. احتمال دارد مگویان را مورد استفاده قرار بدهیم. از بازیکنان برای بازی پارسه گلایه دارم که چرا در مسابقه با این تیم در 45 دقیقه اول بی تفاوت بودند ولی در 45 دقیقه دوم بهتر شدیم.

وی درباره بحث آندرانیک تیموریان و اینکه گفته می شود از او راضی نیست گفت:سوال حاشیه ای نپرسید.همه بازیکنانی که در استقلال حضور دارند با نظر کادر فنی هستند.همه اخلاق من را می شناسند با کسی رو در بایستی ندارم. مگر سال 82، 12 بازیکن را جابجا نکردیم؟ من با هیچ بازیکنی تعارف ندارم و هر بازیکنی الان در تمرین و بازی هست با نظر کادر فنی است.آندو هم همین است. اگر او را نمی خواستم می گفتم.

قلعه نویی افزود: در بحث قرارداد یک تعهداتی بازیکن دارد و یک تعهداتی باشگاه دارد که به این مساله ورود نمی کنم. اختلاف باشگاه با بازیکن به من ارتباطی ندارد.اگر بگوییم بازیکنان ملی افتی نداشته اند به خودمان و مردم دروغ گفته ایم. درباره کل بازیکنان می گویم نه فقط آندو. اگر بازیکنی هم می خواهد برود باید با باشگاه صحبت کند بعد نظر من را می خواهند. آندو تلاشش را می کند که به شرایط مطلوب برسد.

وی درباره تعویق احتمالی دربی و جایگزین شدن مسابقه با ذوب آهن در جام حذفی به جای آن خاطرنشان کرد: بحث دربی یک بحث است و بازی ذوب آهن یک بحث.تمرین با نفرات کامل اهمیت دارد. ما در تعطیلات با 11 بازیکن تمرین کردیم. کجای دنیا با 11 بازیکن تمرین می کنند؟گردن مان هم از مو نازک تر است. تا به امروز هم هر کاری خواستند با قلعه نویی و استقلال انجام دادند.البته تاج با باشگاهها تعامل دارد و از روزی که آمده است بازی ها منظم تر شدند. مهم این است در این ماجرا منافع فوتبال را در نظر بگیریم. ما همیشه تعامل کردیم ولی حرف و حدیث بوده است. هر حرفی هم بزنیم قلم به دست ها حمله می کنند.

سرمربی استقلال افزود: ما به مردم اعلام می کنیم تاریخ بازی دربی یک بحث است و یک بحث این است که تمرین تاکتیکی نمی توانیم قبل از آن انجام بدهیم. قلم به دستان نوشته اند که چرا همدانی مقابل شیراک بازی کرده و جوان بازی نکرده است. نمی دانسته اند که بازیکن جوان مشکل خروج داشته است. به هر حال هم بازی با ذوب آهن در جام حذفی مهم است و هم بازی با پرسپولیس در لیگ برتر.

سرمربی استقلال درباره اینکه در اروپا هر 4 روز یک بار بازی هست خاطرنشان کرد: همیشه اروپا را مثال می زنیم اما مگر همه چیزمان مثل اروپاست. ما در یک زمین می رویم و 10 برابر از زمین آزادی از ما انرژی می گیرد. اگر بازیکن همه چیز را رعایت کند ایرادی ندارد که 4 روز یک بار بازی کند. اگر بحث اروپا را داریم باید بگوییم چه زمانی آنجا لیگ 50 روز تعطیل می شود. آیا لیگ قهرمان جهان که بوندس لیگا است 50 روز تعطیل شد?

وی درباره آسیب دیدگی بازیکنان استقلال در تیم ملی و اینکه آیا نگران بیماری ابولا نیست گفت:این بحث ملی است.شاید بازیکن در تمرین ما مصدوم شود. البته عمران زاده در اردوی ما در ترکیه آسیب دید. برخی مصدومیت ها که تکرار می شوند نگران کننده هستند. مثلا بیگ زاده قبل و بعد از جام جهانی از یک ناحیه آسیب دید. شاید شانس ماست که یعقوب کریمی می رود و در اردوی تیم امید آسیب می بیند. ایرادی ندارد بختیار رحمانی در تمرین تیمش آسیب دید. ما دو بازی حساس داریم. تاکنون نتوانستیم به طور کامل از بضاعت خود استفاده کنیم و بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار نداشته‌ایم که با نفرات کامل به مصاف رقیبان برویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز